Even voorstellen Haaky

Welkom. Die Tissot staat ook al een tijdje om mijn radar
Al moet ik bekennen dat er wel meer op mijn radar staat :wink:.
Veel plezier met de horloges!
Gr.Wander

1 like

Welkom bij deze club, en veel horloge kijk koop, en leesfun!!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Ik vind die Meistersinger met de Milanese band erg mooi! Ik heb een ivoor wijzerplaat, dan vind ik het toch minder mooi als deze combo.

1 like

Er zijn een paar heel fraaie Carrera-modellen.
De mooiste, op dit moment, vind ik deze Calibre 17.

Wat betreft duikers. Ik heb zelf een Aquaracer, waar ik erg blij mee ben. Verder is er een aantal modellen dat hier op HF erg populair is. Dit zijn de Rolex Submariner, Omega Seamaster, Seiko Marinemaster (MM300) en nog een aantal meer betaalbare Seiko duikers, zoals de Sumo, Turtle en de SKX-serie. Met geen van deze modellen doe je een miskoop; waarbij je natuurlijk alleen zelf kunt bepalen welke het best bij jouw wensen en budget past.

2 likes

Ik vind een mechanisch horloge niet superieur aan een quartz of omgekeerd. Ik verkies weliswaar mechanische horloges boven quartz omdat ik bewondering heb voor het binnenwerk dat echte minifabriekjes zijn, maar daarom acht ik het niet beter dan quartz.

Ik heb een Seiko met Spring Drive en sommigen moeten hier weinig van hebben omdat het gedeeltelijk quartz is, terwijl ik Spring Drive het summum van binnenwerk vind.

2 likes

Welkom!

1 like

Mooie MeisterSinger, plus mooie band!

1 like

Welkom Yvdhaak!
Je gaat voor kwaliteit zo te zien.
Veel plezier hier!

1 like

Helemaal mee eens hoor. Mijn opmerking was ook niet serieus bedoeld :wink:

Ik heb ook wel even getwijfeld of de milanaise band bij de No1 zou passen, maar na het zien van een aantal foto’s op een Filippijns forum van mijn specifieke horloge, was ik overstag :slight_smile:

1 like

Je hebt mijn interesse gewekt voor een Aquaracer :slight_smile: Hiervoor heb ik nooit gedacht aan een duiker van TAG.

Zijn de quartz modellen van de Aquaracer kwalitatief goed tov de mechanische?

Heb deze quartz Aquaracer. De WAY1111.

Verschil met de mechanische is een andere wijzerplaat (vind deze wat rustiger en strakker dan de ‘lamellenplaat’) en wijzers en natuurlijk het binnenwerk. Verder exact hetzelfde horloge. Zit, vind ik, heel mooi in elkaar en voelt kwalitatief goed aan.

1 like

Dank voor je reactie.
Ik ga meer nog eens verder in verdiepen, maar ik heb het vermoeden dat dit weer geld gaat kosten :wink:

1 like

Welkom hier, en veel lees plezier!

1 like

1 like

Welkom op HF, veel forumplezier toegewenst!

1 like