Even voorstellen: Jeff

Welkom op HF Jeff!

Welkom op dit mooie forum!

Welkom op HF Jeff, veel plezier hier gewenst en succes met een Navitimer!

Welkom op HF!

Welkom hier.

Welkom!

Welkom :+1:

Welkom Jeffrey op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom Jeff!

Hoi, welkom hier.

Breitling is een leuk merk, ik neig zelf eerder naar een Navitimer en een B09 in het groen, of zo’n super quartz met Breitlight kast of zo, maar da’s omdat 43-46mm me te gek is. Wat de Navitimer betreft zou ik dus ook zeker de 41mm B01 pakken, want comfort:

Ik ga daar een beetje op los omdat ergens in m’n achterhoofd zeer zeker een Breitling rondzwalkt die ooit een weg naar m’n pols gaat vinden. :slight_smile:

@anon53002072EV, kom er eens in met jouw werkhorloge? Dat is dikke mik.

1 like

Check

3 likes

Welkom bij de club Jeff.

Welkom en veel leesplezier :+1:

WOW! Colt Skyracer. Wat een ontzettend gaaf horloge. Ga gelijk ff zoeken :slight_smile:

1 like

Welkom. Jeff en nog veel plezier op ons mooie forum.

Snap ik! Das mooi spul.
Mijn favoriet

Welkom!

Ik kom zoveel mooie horloges tegen op dit forum. Waar begin je?

Ben nu het topic wat is je mooiste horloge aan het lezen. Dacht dat maakt de keus wellicht makkelijk. Maar maakt het alleen maar lastiger, want wat wordt je 1e…

Hoe mooi ik de Navitimer ook vind, is wat lastiger te combineren met bepaalde kleding, dus ga toch eerst voor een horloge dat je meer dagelijks kan dragen.

Tips?

Omega Speedmaster?

Welkom!

Hoi Jeff, van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges! :+1: :slightly_smiling_face:

En die Navitimer… staat ook nog steeds op mijn lijst om een keer aan te schaffen. Erg mooi horloge!