Even voorstellen: jelle2503

Wel fijn gevoel dat warme welkom op een nieuw forum , had ik niet verwacht eerlijk :smiling_face:.

Ps binnenkort ga ik op zakenreis. Loont het om duty free 1 mee te nemen op Schiphol? Lees er verschillende verhalen over…

En ik twijfel op dit moment een beetje om een nieuwe of tweedehands van hier te kopen. Maar met de tijd zal het leren welke keus ik ga maken. Wellicht heeft er iemand advies?

Welkom hier.

1 like

Van harte welkom Jelle, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses: :ok_hand:

1 like

Welkom Jelle!

1 like

Welkom Jelle. En waar je het haalt, hangt af wat je zoekt.
Voor zover ik kan beoordelen van een afstand zijn het serieuze verkopers hier die hun horloges koesteren en met een realistische status en waarde verkopen.

Geniet van je zoektocht en deel het vooral. De HF’ers denken graag met je mee

1 like

Welkom op dit mooie forum.

1 like

Welkom op HF Jelle. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Mooi doel de Explorer. Succes bij de juiste keuze :+1:t2:

1 like

Leuk je erbij te hebben kerel!

1 like

welkom-home

1 like

Jelle ,welkom en veel plezier gewenst op dit toffe forum :+1:

1 like

welkom en veel (lees)plezier hier

1 like

:wave:

1 like

Zo nieuw ben ik niet, volgens mij ongeveer 1 jaar lid nu.
Je kunt best zorgen dat je alle stapjes doet om je level te verbeteren en dan ga je de meeste zaken kunnen doen.

Welkom!

Voor de middelbaren onder ons blijft dat een mooie zin.

Tromsø?

1 like

Lees de link die ik deelde even. Van TL0 naar TL1 gaat vlot, dan kun je al veel meer.

1 like

Welkom op HF Jelle en veel plezier hier gewenst!

1 like

welkom

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom!

1 like

Wat leuk! Van harte welkom op dit forum waar altijd wat te doen/zien is. Maar dat weet je al :blush:

1 like