Welkom bij je nieuwe verslaving
Welkom bij de club Jeroen. Mooie horloges waarmee je jouw introductie maakt. Hoop dat je vraag snel beantwoord kan worden makker!
Welkom
Welkom Jeroen!
Je kan m altijd eens naar een schoenmaker brengen voor een quick fix, als het mogelijk is dan kunnen ze dat wel.
Je kan ook een nieuwe op maat laten maken door Olaf ( https://www.dstrap.com/ ) . Als je de oude opstuurt en je wensen doorgeeft dan maakt hij daar zeker iets moois van.
Succes!
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Hey Jeroen, welkom op het forum!
Veel plezier hier en succes met je Breil. Al meerdere opties aangereikt gekregen zie ik.
Volgens mij weet @Twan wel het een en ander van Breil, of niet @Sjorsson en @De_Guru?
Welkom Jeroen.
De Seiko vind ik prachtig!
Welkom en leuke collectie!
Welkom! De breil is erg uniek, nog nooit eerder gezien!
Welkom!
Welkom hier bij HF !
Welkom…
Hoi, juist lid geworden hoe kan ik een bericht plaatsen in het forum…zoek en kan het niet vinden?
Don’t touch my Breil…
Welkom Jeroen! Niets mooier dan erfstukken in je verzameling. Naarmate je ouder wordt en dierbaren om je heen overlijden ga je ze steeds meer waarderen.
Als je een tijdje actief bent krijg je meer rechten, Trustlevel-1 is voldoende.
Welkom bij de club Jeroen
Er is ook een speciale notchtang, daar kun je zelf de inkepingen mee knippen in bestaande banden. Nauwkeurig knippen in leer, rubber, kunststof etc.