Even voorstellen: Jeroen1986 en gelijk een vraagje

Welkom bij je nieuwe verslaving

1 like

Welkom bij de club Jeroen. Mooie horloges waarmee je jouw introductie maakt. Hoop dat je vraag snel beantwoord kan worden makker!

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom Jeroen!

Je kan m altijd eens naar een schoenmaker brengen voor een quick fix, als het mogelijk is dan kunnen ze dat wel.

Je kan ook een nieuwe op maat laten maken door Olaf ( https://www.dstrap.com/ ) . Als je de oude opstuurt en je wensen doorgeeft dan maakt hij daar zeker iets moois van.

Succes!

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hey Jeroen, welkom op het forum!

Veel plezier hier en succes met je Breil. Al meerdere opties aangereikt gekregen zie ik.

Volgens mij weet @Twan wel het een en ander van Breil, of niet @Sjorsson en @De_Guru?

3 likes

Welkom Jeroen.
De Seiko vind ik prachtig!

1 like

Welkom en leuke collectie!

1 like

Welkom! De breil is erg uniek, nog nooit eerder gezien!

1 like

Welkom!

1 like

0000002195

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Hoi, juist lid geworden hoe kan ik een bericht plaatsen in het forum…zoek en kan het niet vinden?

welkom-home

1 like

Don’t touch my Breil…

2 likes

Welkom Jeroen! Niets mooier dan erfstukken in je verzameling. Naarmate je ouder wordt en dierbaren om je heen overlijden ga je ze steeds meer waarderen.

1 like

Als je een tijdje actief bent krijg je meer rechten, Trustlevel-1 is voldoende.

1 like

Welkom bij de club Jeroen :+1:

1 like

Er is ook een speciale notchtang, daar kun je zelf de inkepingen mee knippen in bestaande banden. Nauwkeurig knippen in leer, rubber, kunststof etc.

1 like