Even voorstellen: marc1974

Alsnog welkom.
De witte Doxa is top :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank je :slight_smile:

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

Hallo allemaal

Om te beginnen, bedankt voor goedkeuring van mijn aanvraag tot het forum.

Mijn eerste bericht hier. Het leek me gepast om aan te sluiten in dit topic, beter dan een nieuw te openen (bijkomend vond ik de knop om een nieuw topic te openen ook niet meteen :slight_smile: )

Ben al een tijdje opzoek naar een eerste horloge waarbij de focus ligt op een klassieke look met een niet te grote diameter (dunne polsen) en stalen band op een stalen kast…

Kijk zowel tweedehands als nieuw maar de keuze is zo gigantisch en het prijsverschil idem!

Vandaag gepasseerd bij de juwelier waarbij ik eigenlijk de Longines conquest 38 mm ging bekijken maar uiteindelijk verliefd geworden ben op deze Breitling Chronomat Automatic GMT met ice blue wijzerplaat (en platina bezel)… Deze editie is normaal gezien op rubberen band maar ik zou hem graag met Rouleaux - band zien zoals op de foto die ik heb gemaakt maar blijkbaar (nog) niet kan posten… Uiteraard een heel ander budget dan de Longines… Dus ook dat is nog even goed te overdenken.

Een Omega Seamaster Aqua Terra is tevens één van de kanshebbers (ook tweedehands interessant; Full Sett op Chrono24 te vinden van jaren 2000 voor interessante prijzen).

Zoals jullie merken, het is nog veel nadenken en vergelijken!

Wat vinden jullie van de Breitling in de ice blue edition? Is de platina bezel de meerprijs waard? En is het done of not done om de band te vervangen van rubber naar staal volgens jullie?

Alvast erg bedankt!

4 likes

Welkom Marc!:+1:

welkom

Hoi Menco,

Ik kan de knop ook niet vinden om een nieuw topic te starten. Waar heb jij het uiteindelijk gevonden?

Dag Mies80

Ik heb hem nog steeds niet gevonden…hij lijkt er ook gewoon niet te zijn (voorlopig?)…

Ik post wel graag een foto van de Breitling waarover ik hierboven sprak:

3 likes

Dat is jammer. Maar een prachtig horloge. Heel veel draag plezier

@Menco en @Mies80

Na een paar dagen actief meedoen op het Horlogeforum wordt je TL-1 (trustlevel 1). Dan kun je zelf een (voorstel)topic maken via onderstaande button:

Welkom en veel plezier hier!

2 likes

En terug on-topic, van harte welkom Marc :+1:

Ik hoop toch niet dat er zoveel onderhoud nodig was aan die Tag Heuer :sweat_smile:

Zelf net vers binnen, maar ook namens mij een welgemeend welkom! Ik kijk uit naar goed contact en gezien de rest van de leden hier zal dat vast goed komen.

Bedankt Anthony!

1 like

Hallo Menco en welkom :slight_smile: Kan zijn dat ik wat mis, maar heb je een foto of link voor de Breitling? Ik zit zelf meer in de Omega hoek maar ben zeker benieuwd.

Welkom op het forum! :+1:

Welkom Marc :+1:.

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom op HF Marc. Geniet van je persoonlijke horloge reis, deel II