Koop vooral geen vage micro-brands met een wat drukkig ontwerp. Nieuw kopen is prima, als je eenmaal weet wat je smaak is.
Ik zou bijna roepen dat jouw smaak op termijn waarschijnlijk kleiner en rustiger gaat uitvallen dan je zelf nu denkt. Er zijn veel enthousiastelingen die in den beginne met hun eerste stappen in de hobby op gimmicks als skeleton, open heart, en een overdreven hang naar toolwatches uit komen, om vervolgens tot rust te komen en te ontdekken welke ontwerpen bij hun stijl passen.
New Arrival, dacht ik. Ik heb het idee dat dat van het WUS forum afkomstig is, want het bestond al voor de Gram.
Het zij je vergeven. En het zal je ook opgevallen zijn dat er heul veul foto’s van mannenpolsen met daaromheen een horloge gemaakt worden. Als je je leven nog makkelijker wilt maken leg je het horloge dus gewoon even neer op zo’n manier dat je geen tegenlicht hebt, en schiet je een kiekje. Ik promoot graag non-wrist-shots.
Je minst toffe aankoop tot nu toe vind ik ook de RZE. Het verlies is gepakt toen je die kocht. Met de verkoop kun je enkel nog wat cash vrijmaken.
Verder merk ik een voorkeur voor toolwatches. Raar dat je nog geen Seiko had. Andere leuke merken voor jouw om in het oog te houden: CWC, Doxa, Serica.
@Fate_Amenable_To_Change , goede tips. Een mogelijk heb je gelijk tav koop adviezen. Ik zal er onder nadenken. Maar ach, van jouw fouten leer je het meest