Even voorstellen: Peter

Welkom Peter

1 like

:wave:

1 like

Welkom Peter emot-tiphat

1 like

Welkom, dat zijn nog eens werkgevers :wink:

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom!

1 like

Gamen, Pc’s bouwen en horloges. i love it, welkom!

1 like

Welkom naamgenoot! Ik deel maar 1 van je liefhebberijen maar da’s wel de belangrijkste hier. :wink: Hoop zelf ooit opnieuw een DJ te bezitten. Is een van de betere werkgevers zo te horen; hier werd iemand na 50 (!) dienstjaren met een VVV-bon van 100 euro afgeserveerd.

2 likes

Welkom!

1 like

Prachtige keuze die DJ :+1: van harte welkom!

1 like

Welkom hier.

Ai. Tandje ouder al. Kak.

:white_check_mark:

Dat was ooit misschien wat voor me. Tot ik 29 jaar bij diverse leveranciers van hard- en software werkte. Toen was de lol er af. Eigenlijk was de lol daar al in 2005 vanaf. Sindsdien PS3/4/5 man hier. :slight_smile:

Die computers zijn geen M4 Mac Mini. Helaas accepteer ik niks groters op mijn bureaublad dan een Mac Mini. Wel met 34" curve scherm, maar toch. M1-M4 hardware is de shit. RISC for life, G.

:white_check_mark: Dat wil zeggen, op gas. Kolen zijn zo 1862.

Godsamme. Ik kreeg een lapel-pin (WTF?) en een dineetje voor twee. :slight_smile: Dat doe je beter, ook al ben ik een Grand Seiko adept. :slight_smile: Zwarte DJ met de juiste bezel en de juiste band, in de juiste maat… Chapeau!

2 likes

Nah ik kan heerlijk genieten van een stukje rund op de kamado met marabu/quebracio en een rookhoutje :yum: Heb ook geen gas meer.

Kan misschien vreemd klinken maar dat was ook de enige Rolex die ik wilde. Een klein klokje en niet te ‘flashy’.

1 like

Welkom hier.

1 like

Ik ben nog ouderwets van de fatsoenlijke seasoning, maar dat klinkt hip. Je doet me aan mijn buurman denken.

Ah… Da’s toch Spaans voor “¡Coño, ese carbón es demasiado caro!”? Wat een hipster-houtskool! Je doet me weer aan mijn buurman denken. :rofl::rofl::rofl:

Ik krijg van deze post wel plots zin om de Staub cocotte van de plank te trekken om weer eens een boeuf bouguignonnetje te bouwen. Het is tenslotte herfst.

1 like

Gewoon zout en peper, meer heb je niet nodig.

Veel plezier op HF :partying_face:

1 like