Welkom hier! Gaaf trio waarvan de SKX de boventoon voert😎
Welkom,jij lijkt mij een man “standing by his watch “,en niet of vooralsnog niet de rotatie toer opgaat.
Dat maakt het ook verslavend en een aanslag op de bankrekening ![]()
![]()
Van harte welkom ! ![]()
Dankjewel!
Dankjewel, die heb ik een 10-tal jaar met plezier en trots overal gedragen. De echte mooi is er ondertussen wel wat af en omgezet in charme door de krassen en blutsen, maar ik weiger het te (laten) polieren.
Dankjewel
Dankjewel. De SKX is echt de ruggengraat van mijn collectie maar na 10 jaar trouwe dienst heeft die nu een wat rustiger leven gekregen.
Ik ben sowieso wat meer van de doordachte aankopen die ik lang wil gebruiken, maar de Tudor heeft mijn rotatie drang volledig opgeslokt.
Welkom op HF Pizza!
Als de bankrekening niet meer de limiterende factor is zal de collectie in ieder geval heel snel heel groot worden.
Thanks!
Welkom op het
forum, veel plezier hier ![]()
De Japanners zouden het Wabi Sabi noemen, ik neig naar het woord “karakter”. Het ontwerp blijft geweldig, ook al heeft het horloge één en ander meegemaakt. Sterker nog, ik heb veel liever aluminium bezels die sporen van leven krijgen dan zoiets doods als een glanzende keramische bezel. Doods design doet het niet voor me.
Duits, van oorsprong? Of is dit iets uit een dialect, limburgs of zo, wat ik niet ken?
Pas daarmee op. Ik had op een gegeven moment rond de 30 horloges, en werd daar hartstikke sacherijnig van. Nu is het terug gebracht naar 18 stuks, na veel flipperen en best veel geld. Dat is nog steeds veel, maar het is rustiger en ik heb nu wat ik mooi vind. Ik zou het bijna bij de
houden.
Laat je ook niet verleiden tot de gedachte “ik moet een Flieger, Field Watch, duiker, dress watch, chronograaf, en tourbillon hebben”. Koop gewoon rustig aan wat je mooi vind, en maak af en toe pas op de plaats. ![]()
Dat is advies wat al duizenden horlogeliefhebbers jarenlang negeren, verder. ![]()
Welkom op HF, veel plezier hier👍
Welkom hier!
Welkom op het
-forum!!
Welkom op het forum, leuke naam ook ![]()
Welkom op het forum ![]()
Bedankt voor je reactie, het is blijkbaar al even geleden dat ik het forum bezocht heb. Polieren is de Vlaamse term voor polijsten, puur uit gewoonte stond ik er niet bij stil dat deze term in Nederland onbekend was.