Even voorstellen Ron63

Ron, welkom op HF!

Welkom Ron, hier op het forum.

image

Welkom :+1:

Dank jullie voor het warme welkom allemaal :wink:
Ben niet zo heel vaak thuis dus…als er iets gevraagd zou worden… kan soms even duren.

Ik zie hier veel leden die hun “voorraad” melden dus maar kort wat ik in de kast heb liggen.
17 tag Heuer , heb er net weer 2 binnen gekregen (klinkt heel stoer, maar zijn voornamelijk de Formule 1 modellen)
2 duikers van Citizen.
1 duiker van Reactor met het Never Dark lumi (gewoon omdat ik dat wel apart vond) :wink:
1 duiker van Sector

enkele duikers- en luxe modellen van ESPRIT. die heb ik ooit gekocht voor de handel maar moeten nog steeds eens online. daarnaast nog wat losse, mindere modellen voor de handel. ik zie vaak iets staan en denk dan “dat zou leuk zijn voor de doorverkoop” en vervolgens liggen ze hier keurig te wachten tot ik ze ergens in de verkoop doe :wink:

… en ik heb nog wat heerlijke oude dingen liggen die ik in m’n jeugd (heeeel lang terug dus) heb gekocht.

ik hoop dat het lukt met een paar foto’s. zijn niet van topkwaliteit hoor. gewoon een paar waarvan ik toevallig een foto heb :slight_smile: . . . oh… krijg een melding dat ik maar 3 foto’s kan plaatsen… :-/

1 like

ik heb helaas geen foto waar ze allemaal op staan. zal eens kijken of dat binnenkort lukt :slight_smile:

Aah vandaar onderstaand topic … :thinking:

1 like

aha… dus zo werkt het
fijn om op deze manier op de hoogte te worden gehouden
om je te plezieren zal ik er rekening mee houden.
dank

Welkom :+1:

1 like