Even voorstellen - ruler

image

plaatje

Goede keuze en welkom :+1:

Leuk, welkom! Leuk, mooie horloges in je bezit! En leuk, ik ben benieuwd aar de toekomst!

Leuk :grinning:

Van harte welkom! En over die FF ga je voor de ‘70s Day Date’? :heart_eyes:

1 like

Hoi; veel horloge- en HFplezier!!

Welkom…:grinning:

Hoi Roel, welkom op dit mooie forum.

Welkom.

Een Blancpain. Das echt een horloge met aanzien.

b309c3556e7284e2afe5ebfaa37866d9

Het kistje heb ik met kerst cadeau gekregen, ben er heel blij mee. Voor de zekerheid zet ik alvast een extra kistje of groter kistje op mijn verlanglijst voor volgend jaar kerst…

1 like

Nope, ik ga voor de ‘gewone’ Bathyscaphe, 43 mm staal. Ik was eigenlijk van plan een Speedmaster Professional aan te schaffen. Eentje gepast, maar ik merkte dat ik er minder enthousiast van werd dan gehoopt. Wellicht doordat ik er eentje met sapphire op staal gepast heb, terwijl mijn voorkeur uitgaat naar hesalite op leer. Die Omega komt er nog wel, maar niet nu. Ik las net trouwens in een ander topic dat de prijzen wellicht gaan stijgen, dus misschien niet te lang wachten…
Tijdens mijn zoektocht naar een alternatief voor de Speedmaster kwam ik uit bij de Blancpain Air Command 2019 en daar werd ik wel heel enthousiast van, maar boven budget en maar 500 stuks, dus waarschijnlijk niet meer nieuw te krijgen. Via de Air Command kwam ik bij de Bathyscaphe en ook daar werd ik heel enthousiast van. Ik wacht met smart op het telefoontje van de AD om te komen passen, hopelijk is ie op de pols nog mooier dan op de foto.

2 likes

Dank voor het fijne welkom allemaal!

Welkom Roel!

Ben benieuwd naar de foto’s!