Even voorstellen: WillWel

Welkom :ok_hand:t2:

Welkom Will(em) emot-tiphat

Welkom Will, mooie collectie heb je. :grin:

Welkom hier.

Van harte welkom Willem! Indrukwekkende collectie! Geniet van her forum :smile:

Prachtige collectie, een goede binnenkomer. Welkom hier!

Welkom Welwillende Wil, leuk dat je er bent en complimenten voor de reeds vergaarde collectie

Welkom Willem!!

Wauw, wat een uitgebreide collectie heb je! :star_struck: Welkom op het forum.

Welkom op HF Will. Indrukwekkende collectie en zo te zien en te lezen geniet je volop van je persoonlijke horloge reis

Welkom op het forum ,WIll ! :+1:

Hi Anthony,
De liefde heeft me eerst naar Dusseldorf gebracht, een paar jaar geleden zijn we richting Kassel verhuisd. Veel ruimte, bergen en een duitse vrouw hebben me overtuigd:-)

EN nee, ik heb Uhrforum nog nooit gezien maar ga het zeker checken.
Will

1 like

Rode draad was er altijd wel; ik ben een Ebel fan en wat niet op de foto’s staat ligt nog ergens in een la of kast. Ooit begonnen met TAG Heuer horloge, toen een Breitling en daarna wat er voorbij kwam. Nu langzaam uitdunnen in wat bij mijn huidige uiterlijk past. Na meer dan 50 kilo te zijn afgevallen is eigenlijk veel boven 40mm te groot geworden, net als bij kleding. Ik ben een fan van blauw en zachte vormen. En soms waait er nog wel eens wat in dat niet helemaal past maar wel leuk is. Ik heb ook nog een hoekje vintage waar eea tussenuit vanaf 1960 ongeveer. Mijn rode draad is een beetje blauw;-)

1 like

:rofl: :rofl:

Aaaah, Duidelijk! Ja, blauw… Ook een beetje de rode draad bij mijn drietal. Ik ben nu dan ook voornamelijk aan het kijken naar een horloge dat deze blauwe boot volledig gaat missen. :sweat_smile:

Blauw is het nieuwe zwart…

1 like

Ja Dave,
Ook ik vind Ball eigenlijk erg mooi. Deze is met in house uurwerkje en ook nog een Limited Edition. Krijgt veel te weinig draagtijd maar is een mooi horloge.
Will

1 like

Welkom hier. En da’s een beste en gevarieerde verzameling! Ik denk wel te zien dat je een voorliefde hebt voor iets met subdials. :slight_smile:

Nietes, joh. Je woont daar gewoon.

Welke was het? Die bicolor / two tone 2000? Hoe dan ook, tof dat je het nog hebt! :+1:

Sooow wat mooie groep horloges ,en welkom natuurlijk

Je ziet de oude TAG op de onderste foto, links bijna onder met stalen band…

En ja, ik woon ook hier:-)

Welkom hier Willem Gr Jan