Even voorstellen!

Lekker bezig al zeg. Ik zeg: niks meer aan doen. Of toch wel, want dit forum gaat je geld kosten :sunglasses:

1 like

Welkom Igor!

1 like

:joy: ja ben er ook bang voor.
Ik zal mijn best doen om de collectie zo te laten.
Maar het kan natuurlijk ook anders lopen :see_no_evil:

1 like

Welkom @Coronet en mooie collectie. De Rolex Submariner no date is mijn holly grail. Ik hoop hem zelf ook ooit te kunnen bezitten.

1 like

Welkom hier! Hele mooie collectie heb je al.
Mijn volgende stap is ook een Rolex 16570, laatste bouwjaren met de 3186. Hier betaal je ook extra voor. Maar blijft me ook dat de prijzen gaan blijven stijgen.

In ieder geval, veel plezier hier!

1 like

Hele mooie collectie! Welkom :slight_smile:

1 like

Dank je wel Cris. :smiley: Wat is de reden voor jouw voorkeur voor een 3186 ipv 3185?
Groet, Igor

1 like

Niet zo lang geproduceerd, wat hem iets specialer maakt. Mechanisme is een een kleine vooruitgang op de 3185. De rehaut geeft een mooier geheel imo. En de SEL.

1 like

Klopt, de 16570-3186 is naar mijn weten maar 3 jaar in productie geweest. Niet zo zeldzaam als de 16710 met 3186 maar toch bijzonder. Mijn 16570 is een A serial van 1999 met een Swiss only plaat. Deze is ook slechts 1 jaar gemaakt (als ik het goed heb). Dit was de overgangsfase naar de luminova/super luminova platen. De lug holes icm de folded end links hebben het voordeel tov de sel’s, dat je makkelijk de band kan verwijderen om 'm bijvoorbeeld te reinigen of van banden te wisselen, als je dat zou willen. Maar ik begrijp je voorkeur voor de 3186 variant met bijbehorende features.

1 like

Welkom

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like