Even voorstellen

Dank je wel Hans. Die Jazzmaster is zeker een mooi horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Zow, kastje vol, indrukwekkend, welkom!

1 like

Vol is het glas als ik melk in schenk, maar niet mijn horlogekast. :joy:

1 like

Welkom op HF! Dat is een aardig bosje horloges wat je daar hebt!
Het is behoorlijk licht met dit mooie weer, ik neem aan dat je de hele dag foto’s hebt gemaakt van de individuele horloges maar dat je nog geen tijd hebt gehad om ze te uploaden? :blush:

1 like

Welkom

1 like

Alle horloges zijn gefotografeerd. Ik zal af en toe foto’s plaatsen.

2 likes

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Welkom op HF! Mooie collectie :ok_hand::smiley:

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Dat is een indrukwekkende collectie van een mooi merk!:ok_hand:

Heel veel plezier gewenst hier!:slightly_smiling_face:

1 like

Welkom. Dat is een mooie binnenkomer, met zo’n verzameling. Ben wel benieuwd naar de foto’s van je vintage Hamiltons.

1 like

Schitterende verzameling van een rijk Amerikaans horlogemerk. Heb je alleen de mechanische horloges of heb je je ook gewaagd aan de electric asymetrische modellen. Ben benieuwd naar de detailfoto’s van je verzameling. Groet van een mede Hamilton vintage fan!

1 like

Prachtige niche! Dat zijn nog eens verzamelingen, mooi hoor.

Groeten van mijn schamele collectie van 1 (zegge één) Hamilton.

1 like

Heerlijke binnenkomer, veel plezier op het forum :+1::+1:

1 like

Foto’s volgen in de loop van de tijd wel. De collectie bestaat uit mechaniche, electrische en quartz modellen van Hamilton en aan Hamilton gerelateerde merken zoals Vantage, Hamilton-Illinois, Hamilton-Ricoh, Huguenin, Buren-Hamilton en Zentra Savoy. De prijzen voor de bijzondere electrische asymetrische modellen zoals ontworpen door Richard Arbib zijn ook zodanig bijzonder dat ik daarnaar nog op zoek ben.

Er is voldoende moois om te verzamelen en ze worden nog steeds frequent aangeboden op eBay. Hierbij mijn laatste Hamilton NOS aanwinst.

Succes met het uitbouwen van je verzameling!

2 likes

Welkom! En dat is een mooi manier om je verzameling te etaleren.

1 like

Wat een leuke collectie, Klaas. Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like