Even voorstellen

Gaaf!

1 like

Meant to be.

1 like

Hé, dat is heel speciaal, heeft jouw vader dit bewust aangeschaft in die tijd?
Daar moeten velen van ons vaak een intensieve zoektocht voor ondernemen…

Mocht iemand een horloge van december 1972 hebben, graag berichtje naar mij, da’s mijn geboortemaand en jaar, liefst Seiko automaat of iets Zwitsers / ETA / Tissot…

3 likes

Ik denk dat het toeval is. Mijn vader was niet het type om ter gelegenheid van mijn geboorte een horloge te kopen. Maar ik vind het toch heel leuk.

1 like

Mijn vader ook niet hoor, die draagt zelfs nu nog hetzelfde horloge als die van vóór mijn geboorte, zal wel met 1972 (beetje crisis) te maken hebben… :wink::hugs:

1 like

Welkom Eef.

Het HF forum heeft mij wel de snob kant opgeduwd, ik hou van prijzige horloges. Design van horloges mwah, het binnenwerk telt en het logo van prestige.

Je hoeft geen Rolex te hebben, het mag wel :pray:t2:

1 like

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Zelfs na zo kort op dit forum raak ik al beïnvloed. Waar ik eerst nog dacht bij de Alpinist 425 Euro is best veel (…) denk ik nu na heel veel lezen en foto’s 425 Euro is niks. Juist door zoveel te lezen en te zien hoop ik beter voor ogen te krijgen wat ik mooi vind en waar ik mijn geld aan uit wil geven. Het feit dat ik net een huis heb gekocht en nog aan het klussen ben, en mijn jongste nog een dure uitwonende student is houdt ook wel enigszins de hand op de knip :wink:

Inderdaad moet je prioriteiten stellen.

Wel zijn de topmerken uit het luxe horloge segment waardevast.

Ik wil je geen duur horloge aanpraten, als de kans voordoet een prachtig horloge te kopen met korting dan zou ik het doen.
Dit voorbeeld: Een bepaalde Tag Hueur kost €1750,— , er is een uitverkoop en het horloge wordt nu aangeboden voor €1179,— en je wilde dit horloge altijd al dolgraag dragen.

Surf nog wat door, en je zult zien dat er horloges van rond de €500 zijn die de moeite waard zijn. Zo heb ik een Tissot Gentleman automatic voor €319,—