Even voorstellen.

Welkom van een mede nieuw lid :+1:t2:

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

1 like

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom bij dit leuke forum.

1 like

Welkom Dirk

Je neemt er wel de tijd voor he ? :wink:

1 like

Welkom Dirk! Je bent niet de enige wiens koopgedrag sinds aanwezigheid op dit forum drastisch is beïnvloed.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom

1 like

Welkom…zijn gek hier op plaatjes…:rofl:

1 like

Welkom Dirk. :+1:

Eindelijk thuis, en kan ik jullie mijn horloges laten zien:sunglasses::sweat_smile:

Seiko 1|690x459

Voor de foto hobbyisten, gemaakt met:
Nikon D700
Objectief: Tokina AT-X Pro Macro 100 F2.8 D

5 likes

Gelukkig, nog zo één. Dacht al dat ik niet normaal was. Ik ook dus. En dan tel ik de HFLE nog maar even niet mee.

1 like

Inderdaad, zie nu dat ik mijn Stargate ben vergeten, geloof dat ik die op een ander topic heb gepost.
HFLE Pellikaan word de klapper voor mijn collectie.
En net als jij, ik kan slecht afstand doen van wat ik heb.
Alles wat je weg doet heb je niet meer denk ik altijd.

Ik begrijp je volkomen. Ik heb al eens ergens gepost dat ik al moeite heb met het wegdoen van oude t-shirts. HFLE wordt voor mij ook het duurste horloge. Omdat ik veel koop blijf ik weg van die duurdere Omega’s en zo. Of misschien is het andersom: omdat ik niet zoveel geld over heb voor bv een Speedmaster koop ik makkelijker meer horloges die wat goedkoper zijn. Oriënt, Dan Henry, de Cocktail time. Heel tevreden met mijn collectie overigens. Binnenkort maar eens een update posten.

1 like

Wel leuk, zat net mijn intro te lezen.
Wat kan een mens veranderen. lees ik
Heb net in een week 4 horloges weg geflippert. :joy::joy:

Haha ik heb vandaag in ieder geval mijn eerste bandje geflipperd. Ik zit er inmiddels mee in mijn maag dat ik eigenlijk belachelijk veel horloges heb, zeker wanneer de HFLE en de kickstarter binnenkomen (eergisteren een CCCP binnengekregen en die staat nog prima ook) maar ik kan zo niet bedenken welke weg kan. De Oriënt Sun and Moon misschien, die draag ik weinig. Maar ze brengen ook niet veel op, dus voor het geld hoef ik ze niet weg te doen. Anderzijds: Ik heb nog wel een paar horloges in gedachten, waarvan er eentje in het blauwe gedeelte staat. Het moet toch ergens stoppen :rofl:.

Mag jij al verkopen op het forum? Dan is dat wel snel zeg.

Edit: ik zie dat je al langer lid bent. Je was laat met voorstellen…

Zag je bandjes in het blauwe gedeelte. Succes met de verkoop. Ik heb er 1 (Fortis Flieger) hier verkocht. En de andere 3 op MP. Heb een Sarx031 onderweg en moest daar wat geld voor vrijmaken. Verders vind ik 12 horloges wel wat te veel. Doel is voor nu minder en beter. Beter is dan relatief voor wat je wilt uiteraard.