Even Voorstellen,

Welkom geniet van al het moois hier

1 like


:sunglasses:

1 like
1 like

image

1 like

Welkom

1 like

Welkom. De sarb033 is bij mij ook een blijvertje :sunglasses:

1 like

Welkom hier​:slightly_smiling_face::+1:t4:

1 like

Welkom.

Ik zou de 007 houden, eerlijk gezegd. Heb 'm zelf weg gedaan, maar na veel flipperen en doen heb ik er toch weer een 009 bij gekocht. Punt is dat ik m’n 007 toch ergens mis. Het was een mooie 171 mod. Hoe dan ook, denk er nog maar eens over na.

De 013 (?) en 033 zouden weg kunnen uit mijn verzameling omwille van rare specs en een vreemde breedte-hoogte verhouding. :slight_smile:

Hoppa… Een bak ongevraagd advies, omdat we daar toch allemaal voor in blijven loggen. :+1:

1 like

En dat op de vroege morgen :slightly_smiling_face:

Helaas is de 007 te groot voor mijn polsen. 38mm of kleiner is de perfecte maat voor mijn pols. Ik moet zeggen dat de 013 (goed gezien) heerlijk draagt en er op een rubber waffle band echt goed uitziet, ook qua verhouding.

Goh… Niet te hoog? Allez, in dat geval houd het op voor de 007. Die 033 heb ik altijd een vreemde eend in de bijt gevonden. Je ziet 'm niet vaak. Hoe ben je daar zo op terecht gekomen, joh?

Ook goeie morgen, inderdaad, trouwens. :slight_smile:

Ik vind van niet, dat geeft het juist wat meer ‘presence’ tijdens het dragen. Ik zal vandaag een foto uploaden.

De 033 is zeker een vreemde eend maar dat maakt het horloge zo aantrekkelijk. Toen deze dan ook via dit forum werd aangeboden was ik gelijk verkocht. Had gehoopt dat de 40mm zou meevallen maar het tegendeel is waar. Ook net wat te groot voor mijn smaak.

Ik voel een 37mm GS aankomen in je toekomst. :slight_smile: Al is het maar omdat ik daar graag foto’s van zie. :slight_smile: Al zou een 36mm Lord Marvel hi-beat ook wat zijn.

2 likes

Welkom Wouter, veel plezier op het HF.

1 like

Wouter, welkom en veel plezier op ons forum.

1 like