Even voorstellen...

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Bedankt voor de vriendelijke reacties iedereen!

@Drees Een Patek ref. 570 zou echt het ultieme doel zijn, waarschijnlijk wel onhaalbaar maar zo ongelovelijk mooi!!

Voorlopig ben ik aan het sparen voor een mooie stalen 40s chronograaf met pulsations wijzerplaat. Alleen worden die helaas ook steeds duurder en moeilijker te vinden :confused:

Welkom hier!

1 like

Welkom en nog veel plezier op HF

1 like

image

1 like

Dit is trouwens een 5196 en geen 570. Evenwel prachtig! Jammer dat hij een drukbodem heeft.

1 like

Gave horloges man. Welkom hier, veel plezier!

1 like

Klopt, verkeerde foto :laughing: Deze zou echt perfect zijn: https://www.matthewbaininc.com/watch-details/1590

1 like

Bedankt! Ik ben ondertussen bijna een jaar lid, toch grappig om te zien dat mijn verzameling sindsdien compleet verandert is :grin:

2 likes

Dat kun je wel zeggen ja! (afgaande op de posts in “wat draag je vandaag”)

1 like

De Explorer II heb ik helaas niet meer, die is vervangen door een datejust. Samen met de constellation draag ik die het meeste op dit moment. Beide erg fijne horloges :ok_hand:

2 likes

Ha, een late reactie. Werd getriggerd door je nickname in de vintage draad. Momenteel ligt mijn focus tijdelijk op wat moderners en ben ik iets minder actief in het bruine deel, maar twee jaar geleden had ik een absurde piek op mijn vintage verslaving. Elke maand 2 of 3 NA’s. Kroonjuweel is daarbij echt deze hydromatic. Zeer trots op dit horloge.

1 like

Welkom hier aan de bron van de kennis en informatie over alles wat met horloges te maken heeft :ok_hand: veel plezier en succes met je speurtochten naar Het Horloge :+1: