Even voorstellen

Ik zou je willen adviseren te beginnen met zoveel mogelijk te lezen over horloges (dit forum is een mooi begin) en verschillende horloges in het echt te gaan bekijken (en passen).

Ik vond in het begin alles mooi en ik had wat tijd nodig om erachter te komen wat bij mij past. De maat van je pols heeft daar, zoals je al aangeeft, mee te maken maar ook b.v. je kledingstijl en natuurlijk je budget.

Misschien een paar modellen zoeken die je mooi vindt en dan eens terugkomen met de vraag wat forumleden daarvan vinden, dan zul je denk ik gerichter advies krijgen.

Hoe dan ook, welkom op het forum, veel plezier met deze nieuw gevonden hobby en succes met de zoektocht naar jouw grail (perfecte horloge)!

1 like

Bedankt voor dit leuke antwoord!

1 like

Hoi Rende bedankt voor je antwoord. Ik ben het helemaal met je eens. Jammer dat alles dicht is tegenwoordig :upside_down_face: Mijn kleding stijl verschilt iedere maand (soms skater maar ook regelmatig een overhemd en leren schoenen). Ik weet wel ongeveer wat ik mooi vind maar dat ligt veelal boven mijn budget :wink:
Nogmaals bedankt voor je reactie!

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

1 like

Hoi,

Wel, ik zou dan een horloge aanraden van maximaal 40 mm. :sunglasses:

1 like

Welkom!

Misschien dat t EHBO lijstje in de FAQ kan helpen je wensen verder scherp te stellen, zodat we je gerichter kunnen helpen met suggesties te geven?

Verder zijn de ‘Fiffers’ misschien n leuke manier voor je om met bepaalde modellen kennis te maken? Zo zou je tot je verrassing kunnen komen dat n 44mm Seiko Turtle kleiner om de pols ligt door de korte lugs dan sommige 42 of misschien zelfs 40mm horloges.

1 like

Welkom op het HF

1 like

Welkom hier!

Je forumnick, prima, maar ik ga er vanuit dat je ouders nou ook weer niet zulke grote fans van JRR Tolkien zijn?

Dat zou eigenlijk voor de meeste mensen moeten gelden. :slight_smile:

Iets kleinere.

Field:
Smiths PRS 29
Hamilton Khaki Handwinder 38

Pilot:
Stowa Pilot Klassik 36

Duik:
Baltic Aquascaphe Black Cream

Sporty Dresswatches:
Citizen Chronomaster AQ4020-54Y
Seiko Presage Sharp Edge SPB167J1
Tissot Gentleman powermatic 80 silicium

Zoiets?

1 like

Welkom op het forum. Voor kleine polsen is een Rolex Datejust 36mm een prima keuze!

1 like

Welkom!

1 like

Bedankt voor je reactie, Ik ga dit even rustig lezen zodra ik daar weer de tijd voor heb! Ik weet dat ik iets specifieker had moeten zijn als het om horloge recommandaties gaat. De vraag was meer bedoeld als: Wat is jullie favoriete horloge van onder de 40mm. Mijn foutje had ik beter moeten formuleren.
Nogmaals bedankt voor je reactie!

1 like

Nee haha zoals veel andere leden gebruik ik niet mijn echte naam als username, zelf ben ik wel een groot fan van lotr. Bedankt voor je suggesties. Deze ga ik zeker even bekijken!

Van harte welkom!

1 like

download

1 like

Welkom hier!

1 like

Gandalf :thinking::thinking:

1E46D534-97CD-4D67-A51D-353C2312007A

De naam is SAT.
SATruman

e9M0hjw

Horloges: Seiko Sarb033, Sarb035 :+1:

3 likes

Welkom :+1:

1 like

Bedankt voor die aanbeveling SATruman, Die Sarb033 is erg mooi!

1 like

Jazeker

1 like

Welkom!

1 like