Welkom hier bij HF !
Seamaster weg doen ?? Daar krijg je spijt van !!!
Welkom bij de club.
Wat een plaatje! Enorm fan van de Seamaster!
Dat gaat veranderen 🤷🏻
Verder
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom! Ik zelf dacht eerst ook dat ik voldoende had aan 2 horloges. Op sommige momenten waren het er een stuk of 6. Inmiddels weer terug naar 3 maar dat zijn echt keepers. Als er nu niet telkens andere mooie horloges voorbij kwamen zou ik het daar wellicht bij kunnen blijven houden. Maar ik zit gewoon teveel op dit forum denk ik…
Welkom!
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum .
Welkom!
Welkom hier.
Welkom op ons mooie forum.
Welkom, Casper!
En schitterende Omega trouwens!
welkom!
Welkom!
Welkom!
Welkom Casper, veel plezier hier!
Welkom! Er zijn toch wel meer gelegenheden om een horloge bij te dragen? Bijvoorbeeld alleen al casual, pak en sporten. Er gaan er vast wel meer komen!
Ongetwijfeld! Casual, dress, duiker, sport… Ik ben alleen bang dat ik altijd een favoriete zal hebben en dan de rest laat liggen dus een allrounder is mijn doel
Welkom! Ik dacht niet al te lang geleden dat één mooi horloge genoeg zou zijn. Ik ben begonnen met de Speedmaster.
Niet veel later kwam daar een Longines bij als dresswatch, want ja ik draag vaak een pak en je moet bij een pak toch ook wat… Vervolgens zag ik een mooie Zenith, die kon er toch ook nog wel bij voor het weekend…
Nu op een punt dat ik mezelf heb overtuigd dat ik voor vakantie ook weer een ander (duik)horloge nodig heb. Want voor de paar baantjes die ik in het zwembad trek moet je toch zeker een horloge met minimaal 300m waterdichtheid, niet waar?
Toevallig precies mijn zinnen gezet op die Seamaster 300m. Ben alleen nog niet helemaal uit over de kleur die ik wil. Er zijn ook nog wel wat andere duikers die mijn interesse hebben. Als de winkels weer open zijn toch maar eens gaan passen…
Wat ik wil zeggen, het kan snel gaan… veel plezier op het forum en succes met alle verleidingen