Beste Daniël, welkom op HF!
Welkom! Waar ben je naar op zoek? Ik kijk momenteel naar een aantal horlogemerken in de Swatch group voor de prijsklasse €500-€1000. Hamilton, Certina en Tissot bijvoorbeeld. Misschien kan je daar eens naar kijken, ik heb zelf een Hamilton khaki auto 38mm en die draagt erg fijn
Welkom alleen originelere naam wellicht
Welkom op HF!
Welkom! Veel plezier
Welkom op het forum en veel plezier hier
Welkom, Daniël en nog veel plezier op ons forum.
Welkom!
Welkom hier!
En een Tudor Black Bay 36 met een blauwe wijzerplaat wellicht.
Veel plezier in dit forum…
Heel mooi model ja, vind hem zelf met de zwarte wijzerplaat het mooist
Dat zijn zeker een aantal mooie merken, ben alleen nog niet zo bekend met Hamilton👀
Welkom!
Welkom
Welkom
Welkom!
Welkom Seumpie👍
welkom en veel leesplezier
Geweldig merk. Zeer uiteenlopende ontwerpen. Of het nu om mijn Navy Pioneer gaat, of om de Khaki field horloges, de Pan Europe, de Intra-Matics, de Ventura’s, het zijn allemaal onderscheidende horloges. Zelfs de Hamilton PSR, vroeger ook wel Pulsar geheten, de LED horloges, zijn supertof. De Broadway serie is cool, de Jazzmaster’s zijn meer dan OK… Alleen jammer dat ze wat twijfelachtige open hearts en wat nare duikertjes maken.
Eigenlijk is Hamilton een prachtig onderdeel van de Swatch groep. Het is net allemaal wat anders, maar grote bang for buck.
Evengoed doet Seiko het goed met de voltallige SPB lijn. Of je nu de Presage Sharp Edge, de Uemura of de 62MAS heruitgaven pakt, die zijn allemaal cool. Ook de cocktail times zijn tof, de SARXen zijn nog te koop voor mooie bedragen… Genoeg te vinden wat echt uitstekend is.
Tot 900 Euro zou ik zeggen dat Hamilton en Seiko mooie mainstream merken zijn. Ik ben ook fan van Baltic’s aquascaphe en van Tissot’s Gentleman 80 powermatic, en uiteraard van de instap-Stowa horloges en een paar Archimede-modellen als je een Duitser wilt.
Dan heb je de fatsoenlijke modellen wel zo’n beetje gehad, in mijn ogen.