Ik draag toch regelmatig een Seiko en durf daar wel voor uit te komen.
Zelfs nog niet zo lang geleden eentje nieuw aan gekocht.
Welkom en veel plezier hier.
Ik heb zelf ook een seiko⦠en er zitten hier een paar āmonster-liefhebbersā⦠niets ergs aanā¦
't is alleen dat mijn Seiko⦠ja⦠die vind je niet in de winkel⦠zit in een speciaal staal kastjeā¦
Welkom āCarpe tempusā! Bijna elke liefhebber hier heeft een vintage, Rus of een goedkoop horloge in zijn bezit. Je kunt er in het verkoopgedeelte echt vaak de leukste vinden: http://www.horlogeforum.nl/list.php?15
Trouwens, misschien is het makkelijker op een account aan te maken bij Photobucket.com ,Foto uploaden gaat snel en rechts bij āLinks 2 share this photoā kies je voor IMG. Hier plakken en nog ff āBekijkenā voor je post en hoppa :#
Oh ja ⦠ik behoor tot de aanhang van de Monsters X( Zeer sterk vertegenwoordigd hier hahaha. Heel veel plezier hier :~
Welkom!
Nee, is juist andersom. Als je Seiko basht, krijg je een soort tsunami aan reacties over je heen.
Is waar hahaha (
Henkjan91 Schreef:
Nee, is juist andersom. Als je Seiko basht, krijg
je een soort tsunami aan reacties over je heen.
Welkom!
Carpe tempus Schreef:
@marnix.moed
toch bedankt voor de tip, normaal zou het me ook
lukken, maar ik zit op een $#%!@Ā£*#Ā„ android
tablet
en daar ben ik wat meer beperkt in de knippen
plakken tekenfuncties.
Snap wat je bedoelt. Ik zit onderweg of op werk meestal te klooien met mān smartphone. Geen pretje om dan tekst te selecteren of plaatjes te plakken.
Sprinter Schreef:
Is waar hahaha (
Henkjan91 Schreef:
Nee, is juist andersom. Als je Seiko basht,
krijg
je een soort tsunami aan reacties over je heen.
Een Tsunami aan Seiko Tsunamiās
Ook welkom namens mij en inderdaad hoeft de klokkenkoperij niet de wereld te kosten.
Genoeg leuks te koop voor weinig.
Zo gaat het ook bij mij, een paar wat duurdere klokken en wat kopen en verkopen voor niet te veel geld en dan kun je een hele hoop lol hebben, verder koop ik bijna al mijn horloges hier op het forum, leuke eerlijke mensen.
groetjes Lenno