Even voorstellen.

Welkom!

Als horloge liefhebber en veiligheidsdeskundige kun jij je horloges goed beveiligen. :wink:

2 likes

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom hier.

1 like

2 likes

Welkom Michel emot-tiphat

1 like

Welkom Michel!

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom hier!

Zo ken ik ze. :slight_smile:

Pic or it didn’t happen!

Een toetsenbord? Ik heb er even geen beeld bij. :point_up: Pic or it didn’t happen.

Que? Ik begrijp die zin niet. Als je alles zelf houdt ga jij toch over het budget? En als zij er over gaat, betekent dat dan per definitie niet dat jij alles zelf niet mag houden? Of zij gaat over het budget en is bijzonder ruimhartig, dat kan ook natuurlijk.

2 likes

Welkom op het forum Michel, onwetend blijf je hier niet lang, maar er is altijd meer te leren!

1 like

Welkom :hugs:

1 like

Welkom! Goeie hobby😁. Ook veilig om het budget extern te leren beheren😇

1 like

welkom-home

1 like

:thinking::grin:. Ik zal deze week foto’s plaatsen, zijn even er tussenuit, heb niet alle horloges mee​:wink:
Vwb het budget, klopt volledig allemaal wat je typt.
Het is waar je de klemtoon legt. Ik ga Over het budget of over het budget, Twents is een moeilijk dialect :rofl:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

:grin:. Ik zorg dat werk veilig wordt ( gedaan), ik beveilig niets. Daar zijn ze mensen voor met een grootte :heavy_check_mark: op hun revers :slight_smile:

Welkom!

1 like

Zekers.

Het is altijd een leven lang leren👍

1 like

Nietes. Ik volg het beter dan plat Haags, maar ik ben dan ook een uit de klei gerukte boerenlul.

1 like