Even voorstellen.

Welkom Dennis emot-tiphat

1 like

Ach is ook wel sentiment zo’n Turkse nepper…:blush: als tiener kocht ik ooit een Tag replica in Bodrum. Zo’n leuk duikmodelletje, na een paar maanden is hij overleden. Maar t gaf wel een aanzetje; de echte interesse is toen begonnen. Ik heb hem niet meer maar vind t achteraf jammer dat ik hem niet heb bewaard. Jeugdsentiment. Denk dat velen hier met zo’n vakantieklokje zijn begonnen of dat in elk geval de interesse is gewekt.:blush:

2 likes

Welkom op HF Dennis en veel plezier hier gewenst!

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom en enjoy

1 like

Welkom!

1 like

Nou precies dit dus!
Dank! :wink:

1 like

Dank voor zoveel welkomsberichten, lekker aktief maar dat had ik al gezien dus om een account aan te maken hier leek me ook precies de goede plek! :partying_face:
Ik zal niet zoveel reageren want heb er eigenlijk de ballen verstand van en koop alleen wat ik mooi vind.
De kennis doe ik gaandeweg denk ik wel op…
Catawiki en Chrono24 lijken me eigenlijk best betrouwbaar als het gaat om nepperts of echt.
Marktplaats ben ik nog een beetje huiverig voor of is dat onterecht?

Dank! Ben er ook heel trots op!
Voorlopig even weer een stop maar dat duurt bij mij nooit lang, lol…:grin:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom Dennis!

1 like

Welkom!

1 like

Ik ben dus ook met een replica begonnen…op die leeftijd had ik de financiële middelen helemaal niet voor een echte. Op die leeftijd vond ik zo’n replica al heel wat.:blush: Kon uren doorbrengen in die Turkse zaakjes en alle modellen bekijken. Mooie tijd.

1 like

Zit ik lekker te reageren in de topic “Wat dragen wij vandaag” kom ik dus TWEE Christopher Wards tegen!
Ikke blij dus zet er bij dat ik er ook één heb en zeer tevreden over de kwaliteit…
Wist zo ff niet meer welk type dus zocht ik ff op de site naar mijn model (was dus een C60 Sapphire) en wat schetst mijn verbazing??
Er is een nieuw model, de C60 Concept.
Dus ik dacht nog: “concept”, dus een studiemodel…
Blijkt dus gewoon te koop!

Een spectaculair mooie skeleton met nog spectaculairdere luminatie, althans dat vind ik dan hè?

Alleen die prijs…ai.
Dat moet dus mijn volgende worden…(zei ik ergens dat dat nooit lang kan duren, mijn pauzes?..:grin:)
Ik denk dat ik dan toch één van m’n Breitlings ga verkopen.
Dan zal dat de SuperOcean moeten zijn, die is het meest waard.
Het is een full set.
Wat zou ik daar voor kunnen vragen?

1 like

Nou, precies dat dus!
Haha! :grin: :+1:t2:

1 like

Van harte welkom op dit mooie en gezellig forum!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

Welkom hier!

1 like

welkom en veel leesplezier :+1:

1 like