Even voorstellen!

Welkom!

1 like

Welkom op HF Michael en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit machtige forum, Michael.

Keus genoeg, zelfs als je je beperkt tot Zwitserse horloges (er komt ook veel moois uit Duitsland en Japan). Al gekeken naar Montblanc?

1 like

Schimmel komt in veel kleuren voor. Grijs, blauw, groen komen voor, om maar een bloemlezing uit de koelkast te doen. Maar denk ook aan het bruin en rood van paddestoelen, wat tenslotte ook schimmels zijn.

Een sub zegt mij niks. Dat kan maar zo een langwerpig broodje zijn. Een sub no date vind ik al helderder, ik stel het op prijs dat @Watchert dat zo formuleert.

Philippe Dufour, Moser en JLC schieten me te binnen omdat je wel heel erg binnen de gebaande paden kijkt met AP en Patek.

Ik weet dat er hier binnenkort een mooie Lange großdatum verkocht gaat worden, dus ik zou eerder naar Duitsland kijken.

Maar uiteindelijk wil iedereen een Cartier.

:wink:

2 likes

Welkom!

1 like

Veel plezier hier. :slight_smile:

1 like

Welkom! Have fun!

1 like

:wave::wave: welcome

1 like

Montblanc zeker naar gekeken. Komt bij mij net te druk over. Als kan ik deze we zeer waarderen.

1 like

Daarom ben ik hier op dit forum om eens rustig te bekijken wat er allemaal is naast de Rolex en Patek’s. Genoeg moois iedergeval. Zal die Lange in de gaten houden. :wink:

1 like

Dat vráágt om een topic getitels “Wie willen er allemaal geen Cartier?”. Op mijn shortlist schittert dat merk door afwezigheid, o.a. omdat mijn laatste aanwinst (cadeau van mijn ouders) met romeinse cijfers dateert uit 1976 en dat wat mij betreft zo blijft. Hoe dan ook: ieder z’n ding.

1 like

Welkom, Michael en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Dude, het is een meme. "Uiteindelijk wil iedereen een … " is volgens mij ooit begonnen met Rolex, hier op het forum. Dus ja, dat was een geintje. Maar dat topic lijkt me geinig. :slight_smile: :+1:

:wink:

2 likes

Welkom op HF Michael. Mooie set heb je al :heart_eyes:. Succes met de zoektocht naar een mooie dress watch. Kijk uiteraard eens naar JLC, Lange en naar bijvoorbeeld Glashutte Original

2 likes

Welkom op HF!

1 like

Hoi Michael,

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Dat zijn twee prachtige Rolex toppers die je daar hebt.

Daar passen heel veel dressers bij. Je zult er veel op het forum voorbij zien komen. Ik wens je daar heel veel plezier bij toe!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom hier bij HF !
Beide zijn prachtig natuurlijk.

1 like