Even voorstellen

Maar maak je ook horlogebandjes van je hagedissen? Dan heb je van twee hobby’s 1 gemaakt😉

3 likes

Welkom. Veel plezier op het forum. Leuke foto’s!

1 like

Welkom op HF, Kamiel!
Heb zelf vooral ervaring met honden en katten. Maar, gave dieren, die reptielen!

1 like

Mooi beestjes zijn die hagedissen.
Welkom bij de club Kamiel.

1 like

Welkom Kamiel

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op het forum.
Wat een gave foto’s, mooi dat je zo 2 hobby’s kan combineren

1 like

Je kan hier denk ik snel een legendary status krijgen als je overweegt je hagedissen te gebruiken om horlogebanden van te maken😁

Zonder flauwekul, welkom natuurlijk!

1 like

Bedankt voor het warme welkom allemaal. De Reptielen zijn me erg dierbaar. En ik vind het erg tof om ze samen met een horloge op de foto te zetten :wink:

2 likes

Wow, zo’n mooie foto met een mooie hagedis en mooi horloge!

1 like

:joy::joy:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Kamiel op dit leuke forum, hoop dat je hier veel plezier mag beleven. Wat een gave foto’s zeg met die hagedissen, ik weet niet hoeveel horloges/banden je hebt maar een leuke aanvulling bij de horloges op het HF. Hoeveel hagedissen heb je wel niet, zo te zien vriendelijke beesten. Leuk dat je die 2 hobby’s weet te combineren :+1: :ok_hand:

1 like

Welkom. Die hagedissen lijken wel op hun gemak. Ook horlogefreaks, natuurlijk.

1 like

Welkom op het mooie HF Kamiel en veel plezier hier gewenst! Mooie beestjes die hagedissen :+1:

1 like

Welkom op HF, Kamiel!

1 like

2 likes

Welkom Kamiel op dit leuke en informatieve.forum :smiley:leuke combinatie s horloges en de hagedissen …het zijn wel grote jongens zeg ,ben meer gewend de kleine hagedisjes op onze muur te zien … :grinning:

1 like