Maar maak je ook horlogebandjes van je hagedissen? Dan heb je van twee hobby’s 1 gemaakt😉
Welkom. Veel plezier op het forum. Leuke foto’s!
Welkom op HF, Kamiel!
Heb zelf vooral ervaring met honden en katten. Maar, gave dieren, die reptielen!
Mooi beestjes zijn die hagedissen.
Welkom bij de club Kamiel.
Welkom Kamiel
Welkom
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom hier!
Welkom op het forum.
Wat een gave foto’s, mooi dat je zo 2 hobby’s kan combineren
Je kan hier denk ik snel een legendary status krijgen als je overweegt je hagedissen te gebruiken om horlogebanden van te maken😁
Zonder flauwekul, welkom natuurlijk!
Bedankt voor het warme welkom allemaal. De Reptielen zijn me erg dierbaar. En ik vind het erg tof om ze samen met een horloge op de foto te zetten
Wow, zo’n mooie foto met een mooie hagedis en mooi horloge!
Welkom hier.
Welkom Kamiel op dit leuke forum, hoop dat je hier veel plezier mag beleven. Wat een gave foto’s zeg met die hagedissen, ik weet niet hoeveel horloges/banden je hebt maar een leuke aanvulling bij de horloges op het HF. Hoeveel hagedissen heb je wel niet, zo te zien vriendelijke beesten. Leuk dat je die 2 hobby’s weet te combineren
Welkom. Die hagedissen lijken wel op hun gemak. Ook horlogefreaks, natuurlijk.
Welkom op het mooie HF Kamiel en veel plezier hier gewenst! Mooie beestjes die hagedissen
Welkom op HF, Kamiel!
Welkom Kamiel op dit leuke en informatieve.forum leuke combinatie s horloges en de hagedissen …het zijn wel grote jongens zeg ,ben meer gewend de kleine hagedisjes op onze muur te zien …