Welkom jaap en veel lees en kijk plezier op het forum!!
Welkom op HF!
Welkom hier.
Heel mooi, en welkom bij de club van horloge gekkies.
Welkom Jaap
Welkom !!
Welkom op het HF
Welkom!
Ik ben nieuwsgierig.
Welkom!
Dit zijn de ergste…met name de DD, Daytona en de GMT. Kocht je nog voor list en ver onder de prijs weer doorzetten…drama!
En de Doppelchrono had ik nooit moeten wegdoen…Destijds in een skidorp gekocht, in de twee uur dat ik binnen zat was er bijna 1 meter sneeuw gevallen… Stom stom stom
Welkom!! Wat is er met die “smooth” bezel van de DJ? Gepolijst met korrel 180? Hopelijk is het reflectie en van die DD ziet er band er ook vreemd uit; ik dacht dat goud niet corrodeert?
Twee prachtexemplaren! Welkom en veel plezier hier!
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit, al was het maar omdat je niet meer dan een horloge tegelijkertijd “om de linker pols kunt slingeren”. Hoe dan ook: welkom op dit machtig mooie forum.
Foto van de DD gemaakt dezelfde dag dat ik het gekocht heb ( nog me stickers!) De DJ is net een jaar oud, 2 weken uitgeleend aan mijn zoon…
Helemaal gelijk! Sta op wachtlijst voor een 226570 bij de AD waar ik horloges gekocht heb . Geen flauw idee hoe lang dat nog kan duren.
Zo zeg! Wat heeft hij er mee gedaan?!
Rest is niet aangetast. Denk dat hij horloge " opgepoetst " met zijn jas of iets anders. Loop wel bij Gassan naar binnen om op te poetsen.
Welkom Jaap!