Even voorstellen

welkom-home

WeLkOm… :100:

Voor iedereen die toch even een foto wilde zien :wink:. Er hoort ook nog een Tudor GMT Pepsi bij maar die ligt bij de horlogemaker momenteel.

7 likes

mooie collectie hoor

Welkom! Van links naar rechts horloge 1-4. Super mooi!

Welkom op HF, Thomas! En da’s een serieuze collectie! Zeker voor iemand die pas 2 jaar bezig is. Nog wensen op horlogegebied verder?

Van harte welkom op dit mooie forum :smiley:een heel mooie collectie zag ik al :ok_hand: Succes en veel plezier op het forum !

Dankjewel! Ik wens ergens dit jaar hopelijk nog een Submariner 5513. Alleen heb ik best smalle polsen en is de vintage Rolex oyster band daar niet helemaal voor gemaakt. Wanneer ik de band kleiner maak komt de vouwsluiting niet mooi uit in het midden van mijn pols dus ik ben nog passief op zoek naar een oplossing daarvoor (ben al steeds meer en meer aan het eten hahaha).

Anderzijds ben ik mezelf ook aan het aanleren om uurwerken te servicen, ik heb een boel gereedschap gekocht en mijn horlogemaker ondersteunt me hier af en toe bij als ik vragen heb. ;p

1 like

Topcollectie, mooie wensen.
Dank voor het delen!

Welkom…:+1:

Welkom :hugs:!

Welkom, Thomas en nog veel plezier op ons mooie forum. Mooi collectie.

Welkom Thomas en mooie horloges!

Thomas, welkom op HF!

Klok wekker zandloper etc. + Hand schets

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Thomas!:+1:

Welkom!

Welkom en mooie collectie :ok_hand:t2:

welkom en veel leesplezier :+1: