Even voorstellen

Welkom! Geniet van alle holroges die je in je bezit mag krijgen. En om te beginnen met de AVI-8. Prima klokje.

Sultana, ja zo zou je het kunnen zien :sweat_smile:

welkom

Nu heb ik dan echt een mooi klokje op het oog, namelijk deze:

Iemand ervaring met deze Oris?
En redenen kan noemen om het wel of niet te doen?
Ik ben in ieder geval erg gecharmeerd van het model, de moonphase vind ik ook erg leuk.
Ik heb de eigenaar in ieder geval gevraagd om ook een foto te sturen met het horloge om de pols. Ik denk dat 40mm goed bij mijn niet al te brede polsen post :smile:

:astonished: Aristo moet natuurlijk Alpina zijn

Niemand ervaring met bovenstaande Oris? :fearful:

Welkom. Kijk goed rond wat je wil. In het begin zijn er zoveel horloges die je leuk vind. Maar er is zoveel meer. Dat is tenminste mijn ervaring.
Kijk ook regelmatig in het verkoopgedeelte daar vind je vaak leuke horloges voor een leuke prijs.
Je hebt dan vaak een zo goed als nieuw horloge van een mede liefhebber voor de helft of 3/4 van de nieuwprijs.
Dan doet het ook minder pijn als ze niet bevallen. En kun je ze eventueel voor ongeveer hetzelfde weer kwijt als je ze gekocht hebt.

2 likes

Het model Oris van hierboven is het trouwens geworden!

Heb vanavond met mijn fotostudiootje gespeeld, helaas vergeten de AVI-8 mee te nemen…
Wel plaatjes van de Oris geschoten, zie dit topic:
http://www.horlogeforum.nl/t/mini-fotostudio/47511/12?u=artifex&source_topic_id=46203