Even voorstellen

Welkom en veel plezier gewenst hier!:+1:

1 like

Welkom bij de club Abbi.

1 like

Welkom bij dit leuke en leerzame forum! Hopelijk vind je hier inspiratie voor je nieuwe kroonjuweel. Ben zeer benieuwd wat het gaat worden…

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Welkom! Er zit veel leuks in je horloge doos. Zeer benieuwd naar je vervanger van de Seamaster!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom :champagne:

1 like

Welkom

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom :+1:

1 like

Welkom op HF!
En heb je wat wensen en eisen, waaraan je nieuwe horloge moet voldoen? We denken graag mee. Evt. even een nieuw topic aanmaken.

1 like

Van harte welkom!

1 like

Uitstekende vraag. Ik ben heel blij met de verschillende types die ik heb dus denk dat ik er eentje een upgrade ga geven.

Wellicht de Invicta upgraden naar een Hydroconquest of Aquaracer. Met wat extra fondsen zou ik ook graag de pagani een upgrade geven naar zijn grote broer.

Aan de andere kant vind ik het maar moeilijk om door het leven te gaan zonder PRX :smiley:

Er is zoveel moois te koop. Als ik het speelveld iets heb uitgedund maak ik daar graag een topic voor aan.

PRX is heel leuk horloge.
Aquaracer is ook top! Vooral de 200, met z’n 40mm vind ik heel goed gelukt. Heel veel horloge voor je geld.

Oh en in plaats van upgraden naar een brave, saaie Speedmaster, zou ik ook zeker eens kijken naar de nieuwe TAG Heuer Carrera 39mm glassbox. Dit horloge heeft op alle fronten betere specs en looks en is van het merk dat aan de wieg stond van de automatische chrono én het is nog goedkoper ook.

2 likes

Leuke verzameling heb je daar, welkom en veel plezier!

1 like

Hoi, welkom hier. Leuke gevarieerde collectie. :+1:

1 like

Welkom op het forum. Ben benieuwd wat je volgende kroonjuweel gaat worden.

1 like

Van harte welkom hoor!
Leuke collectie al en tof dat je zo verscheidene steilen probeert!

1 like

We zien je graag verder ontwikkelen! Veel succes!

1 like