Welkom hier en veel succes met je zoektocht
welkom en veel plezier hier!
Welkom
Welkom P91!
Veel plezier hier en een hele leuke reis gewenst, onderweg naar je eerste horloge!
Welkom op het forum
Welkom hier bij HF !
Er staat genoeg in het blauw.
Welkom bij je nieuwe verslaving
Welkom, blijven zoeken en je vind de juiste wel
Uitkijken en goed onderzoek doenâŚzit regelmatig niet origineel spul tussen uit Turkye
Welkom op HF!
Welkom op hf B100
Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom op het forum, succes met je zoektocht naar je eerste horloge Hier kun je iig genoeg inspiratie opdoen
Welkom, en succes met deze herkenbare worsteling.
Welkom hier en succes met zoeken naar je 1e horloge.
Hoi, ken je het merk seiko al?
Dat gaat hier op het Forum vast wel lukken. Veel plezier en goede jacht!
Tnx voor al jullie warme reacties.
Wat betreft ideeen over het eerste horloge:
Open achterkant vind ik prachtig
Niet te groot, alles groter dan 40mm en dikker dan 15mm is TE wat mij betreft
Ik houd toch wel van de klassieke ronde vorm, vierkante kast trekt me (meestal) niet.
Wat vind ik dan zoal mooi?
Tissot PRX, ondanks zân niet-ronde kast. Valt ook ruim binnen budget.
Omega Speedmaster door de open achterkant en het handopgewonden uurwerk waardoor je het uurwerk zo mooi ziet
Tag Heuer Carrera Glassbox, een plaatje door onder andere het glas wat over de bezel loopt. Iemand al een NA tegengekomen?
Zoals jullie lezen, best een verscheidenheid aan horloges. Ben niet heel bekend met de minder bekende modellen, dus laat me graag inspireren met mooie suggesties.
Verder ben ik altijd al geboeid door Rolex. Ik vind een Datejust met die iconische fluted bezel echt geweldig, alleen jammer dat ie een gesloten achterkant heeft. Laatst een sub van een vriend omgehad, en dat voelde ook zo ontzettend goed. Zal wel marketing technisch zijn dat ze in mân kop zitten, maar ooit komt er eentje