Even voorstellen

Welkom en veel plezier gewenst .

Welkom en veel vermaak hier!

Nog een geluk dat je niet uit Tilburg komt dan.

2 likes

Welkom.
:wave:

Van harte welkom hier.

Veel lees en post plezier !

Elf.

Grappig, weer iets geleerd, wist niet van de blauwvingers af, nu wel, top.
Welkom overigens! :slight_smile:

Welkom

Welkom.

Welcome!

Groet,

Tecco

Even een fotosessie van mijn klokjes gedaan. Meteen mijn ā€œinferieureā€ exemplaren voor Marktplaats op de kiek gezet. Deze worden definitief vervangen door meer het echte werk.

Mijn eerste echte aanschaf was een jaar of 10 terug deze Seiko SKA097 Kinetic. Gevallen voor de blauwe dial en de Kinetic techniek. Een fijn, stevig horloge die ik dagelijks draag. Gebruikssporen zijn dus aanwezig, hoewel ik wel zuinig ben op mijn spullen.
Dit jaar een servicebeurt laten geven en ik ben hem nog meer gaan waarderen. Voorlopige gaat ie dus ook niet weg.

Dan de Rossling&Co. Dit merk trof ik als Kickstarterproject. Mij sprak de eenvoud en frisheid van het klokje enorm aan. Vooral de blauwe wijzers maakt hem erg leuk. (en doet een beetje denken aan een Nomos…) Werd geleverd op een stoffen band, maar ook prachtig op een leren band. In de zomer is een frisse Nato ook perfect.

Dan mijn ā€œVakantiehorlogeā€: Gevonden op WatchXL. Hoewel ik diameters groter dan 42mm stomweg te groot vind, vond ik deze duiker op deze site. Een Tauchmeister T0232. Uiteraard geleverd op het gebruikelijke rubber, vind ik deze op een passende Nato het mooist.
Veel plezier van gehad, maar ik denk dat deze toch plaats gaat maken voor een Mini Sumo. Dit vanwege de verfijnder techniek en uitstraling.

Tot zover, maar ik weet zeker dat het hier niet bij blijft… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom!

aha uit Sassendonk onder de Peperbus !

welkom !

1 like

Welkom!