Even voorstellen

Welkom welkom!

Welkom !!

Welkom!

Welkom hier bij HF !

Dankje wel allemaal.
Dit staat dus op lijstje.
Fc als eerst

En dan de volgende 3 dan lijkt het al eerst de cartier te worden en de rest volgt

Er zijn zovele mooie horloges, tijdens iedere nieuwe aankoop denk ik in de winkel al aan de volgende. Ik merk dat hetgene ik wil, te duur word. Dit is de laatste denk ik.

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

Welkom Remco!

Leuke verzameling heb je. Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar je Breil. :sunglasses:

Welkom op HF, Remco! Zo te lezen heb je horlogevirus behoorlijk te pakken! :grin:
Stoer ding is dat trouwens, die Carrera Heuer01! En de Monaco is ook heel tof! Gaat, samen met de Tank en de Constellation een bijzonder gave verzameling maken! Die FC heb ik dan weer helemaal niks mee. Voor mij veel te klassiek en ik heb ook een hekel aan ‘open heart’ horloges. Maar goed, ieder z’n ding natuurlijk! Veel plezier nog met het realiseren van je horlogewensen!

Welkom bij de club :+1:t2:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Welkom!

Dat is voor mij juist een toevoeging aan de verzameling. Ook een beetje een dingetje door de historie van het merk. Een Nederlandse echtpaar is met dit merk begonnen en vind ik ook wel iets hebben tussen de grote uit Zwitserland, japan en Duitsland

Welkom Remco, veel plezier hier! Leuke verzameling :+1:

Van harte welkom Remco!

Ja, ik ken het merk. Is tegenwoordig onderdeel van Citizen. En hey, het gaat erom dat jij 'm mooi vindt! :+1:

Een wat eclectische, maar mede daardoor wel hele leuke collectie, Remco.
Veel plezier met het verzamelen van nog meer horloges die jij om de een of andere en kennelijk heel verschillende redenen de moeite waard vindt.

Welkom op HF Remco. Geniet van je persoonlijke horloge reis