Even voorstellen:

Welkom!!!

1 like

Er werd met geadviseerd door de sergeant om een Mickey Mouse horloge aan te schaffen, en als de ene arm van Mickey op de 12 stond, en de andere op de 6, dat betekende dat ik op appel moest staan.

Ja… Die ken ik nog wel die jongens…:slight_smile:ļø

ā€˜Wij’ hadden zo’n kapitein met een Ray-ban op , een Bucknife aan zijn broek , en een witte Peugeot GTI met van die rood/blauw/gele striping… Die dan s’ochtends riep dat : ie een dikke l@l van ons kreeg!:grin::flushed::stuck_out_tongue_winking_eye:

Komt toevallig uit Bussum die Seiko?!:upside_down_face::blush::open_mouth:

2 likes

Welkom! Veel plezier op het forum.

1 like

welkom, veel plezier op het forum!

1 like

Welkom bij de club! Jazeker, niks mis met Seiko en luister maar niet naar over het paard getilde figuurtjes, die menen hun ā€˜status’ te moeten ontlenen aan dure Zwitsers. Bering had ik nog nooit van gehoord, maar ziet er in ieder geval degelijk uit!
Pas op je tellen, anders zit je straks met tientallen horloges, het is namelijk extreem verslavend! :relaxed:

2 likes

Dennis, van harte welkom op het forum !

[ @10:08 hours ZULU ]

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/3/d/3db3cde33487f4e1d4896ea29c8920084588b0a3.jpg

2 likes

Niks mis mee…

3 likes

1 like

Welkom.

1 like

Welkom :slight_smile:

1 like

Ik vind die zwarte Seiko met groene nato wel echt passen bij een militair. Welkom en leuke collectie, Seiko is altjjd goed. De Ebring kende ik niet.

1 like

Leuk verhaal. Welkom op dit forum. Gelukkig zijn met een horloge heeft niets te maken met de prijs.
Geniet van je klokken !

2 likes

Welkom!!

1 like

Welkom.

1 like

Dank allen voor de reacties, voel me meteen welkom hier :wink:

1 like

Jup, er zitten "figuren"bij haha. Heerlijk, mensen met karakter.

Toevallig komt ie inderdaad uit Bussum!

1 like

G-Shocks zijn prima, ik heb een Suunto. ( GPS, kompas etc ). Die is behoorlijk versleten maar doet het nog prima.
Zonde om met je automaat door het bos te stekkeren inderdaad, die was allang overleden denk ik :slight_smile:

2 likes

Welkom :thumbsup:

1 like

Great taste @Zulu! Welkom hier en veel plezier :punch:

2 likes

En weer een verse aanwas. Met dank aan slider_7.

Ik vind hem helemaal mooi!