Even voorstellen

Welkom op dit forum. Je hebt al een serieuze collectie verzameld! Veel plezier met deze verslavende hobby.

1 like

Verslavend is dit zeker. Gelukkig een leuke verslaving.:yum:

1 like

Welkom, knappe collectie!

1 like

En dan bewaar ik ook nog overal de originele doos en papieren/garantiepasjes bij. Dit geeft voor mij toch een meerwaarde.

2 likes

Welkom. En jeetje wat een hoeveelheid horloges!

1 like

Kwestie van een uit de hand gelopen verslavende hobby en ik ben nog lang niet klaar :slight_smile:

Mooie hobby toch?
Geniet er van.

1 like

Mooie maar prijzige hobby :wink:

Welkom op HF!

1 like

Erg leuk en nuttig forum al zeg ik het zelf.

Elke hobby kost geld. Hetgeen wat telt is wat je er voor terug krijgt! Genieten “moet” je doen.

1 like

Ze zeggen dat horloges alleen maar duurder worden. Dus het beste moment om te kopen is … nu! :wink:

Ik vind het moeilijk mij soms in te houden. Pas 2 á 3 maanden geleden is mijn horlogehobby een beetje ontstaan na aanschaf van een mooi horloge (ik had al een eenvoudige Oozoo, maar dat wakkert geen verslaving aan). Inmiddels een derde horloge er bij. En de vierde is onderweg.

En steeds dat forum … en foto’s.

1 like

Welkom, en wat een indrukwekkende collectie al! En leuk om te zien dat er wat mooie Certina’s bij zitten.

1 like

Ik moet elke keer dat ik langs een juwelier loop me eigen inhouden maar soms gaat het niet dan lonkt daar toch weer zo een knappe klok. En ja kopen maar weer. Meeste juweliers kom ik echter vaker en die kennen mij al dus kan ik een leuke korting bedingen bij ze.

Daar ken je ook niks aan doen.
Voor de rest, van harte welkom. :wink::grin:

Veel lees en info plezier alhier.
.
.
.Elf

1 like

Nee inderdaad. Leeftijd maakt niets uit in het beroep als horlogeliefhebber.

1 like

1 like

Hoedje af.

Nou Arthur​:+1:!!! Das al een mooie collectie!! Uit de hand gelopen?? Daar kunnen we hier bijna allemaal wel over meepraten :astonished:

1 like

Zo heeft iedereen wel een uit de hand gelopen hobby.