Exitus vinwat clinic voor startende horloge sleuteraars

Nou, ik blijk daar wel een beetje aanleg voor te hebben.
Tirette-veertje, my dear watch-son!!!

3 likes

Ook hilarisch is het feit dat @vinwat Jur en Jurgen steeds door elkaar blijft halen.
Sterker nog, hij wist mij nog te vertellen dat ik al eens mee had gedaan in Utrecht!
Terwijl dat toch echt @Jurgen was…
En het is zo makkelijk om ons uit elkaar te houden:
Jur - lang postuur, vroeger blond nu grijs (draagt horloges meestal 44mm en groter)
Jurgen - lang postuur, vroeger blond nu grijs (draagt horloges meestal 44mm en groter)

:crazy_face:

Enfin, het was inderdaad leuk om een aantal leden te ontmoeten.
Zelfs een sfeertekeningetje gemaakt :wink:

8 likes

Jemig, je kan bijna net zo mooi tekenen als @jurk. :grimacing:

1 like

Hij is niet de enige hier op het forum. Best grappig af en toe die verwarring en dat terwijl de verschillen inderdaad groot zijn :thinking:

3 likes

Tsja, zo kan ik het ook.
Je vergeet even dat ik het maar met een oog kan bekijken, dan zijn maten zoals afstanden en lengte iets ingewikkelder.
blond en grijs is nog wel te doen.
Maar het was wel een gezellige boel daar in die opvang.
Jouw tekening is ook zeker uitmuntend en zeker goed om een teken clijnic op te starten.

1 like

Ik kan niet tekenen hoor.
Dit is een app die foto’s omzet in tekeningen.
Maar wel een briljante app trouwens:

3 likes

Huib, jij ook bedankt. Nooit gedacht dat de horloge verzamelhobby zou overgaan naar horloge sleutelhobby en ik na 1,5 jaar al zo ver zou zijn. Met heel veel plezier gedaan en ik hoop dat er nog vele vervolgen komen.

Wat een slecht excuus. Iedereen lag met een zaklampje op de grond een tirettedeeltje te zoeken en jij kon met dat ene oog van een paar meter afstand deze zo aanwijzen. Dus daar trap ik niet in :wink:

2 likes

Ik was er ook bij in Utrecht en kwam er ook al vrij snel achter dat ik er niet bepaald talent voor had :sweat_smile:
Maar alsnog echt enorm van genoten.
Dus nogmaals bedankt @vinwat , je bent wat mij betreft een echte vakidioot en dat zie ik zeker als iets positiefs :ok_hand:

3 likes

Sleutelen en slopen. Dat zijn typische omschrijvingen door Huub van de leergang omgaan met de finesses van de horlogetechniek :joy:. Lekker nuchter, direct en ā€˜eerst zelf proberen en daarna help ik je’. Dat is Huib, een echte selfmade horlogeBAAS.

Waren TOP avonden Huib, dank!

4 likes

Wat een knappe licht kalende man zit daar naast Huib

4 likes

Dat heb ik de laatste jaren niet meer gehoord.:innocent:

3 likes