Facelift voor Speedy pro naar "panda" look

Vreselijk
.
.
.
.
.
.
.
.
Mooi!

Maakt de Speedmaster Pro ineens van een wat saaie (in mijn ogen dan he) klok een fraaie, gedistingeerde klok!

Grt. Marco

1 like

Wat zou jij voor band kiezen?

Prima voor elkaar toch zo? En daarbij heb je de originele percelen toch nog dus weer zo origineel te maken…

Top! Enige wat ik jammer vind, maar noodzakelijk want anders onleesbaar, is dat die prachtige witte wijzers zijn vervangen door een metalen versie.

Veel plezier ermee!

Grtz Erik

1 like

Bijzonder mooi!

Heb je wel gelijk in. Ik zou wel een originele willen hebben vanwege de ongeëvenaarde afleesbaarheid/contrast en daarnaast een panda voor de afwisseling. Maar 2 speedies ga ik niet snel doen. Dus voorloppig prachtig, aan andermans pols. :ok_hand:

1 like

De afleesbaarheid is inderdaad minder goed geworden, maar voor mij nog prima.

1 like

Heerlijke klok!

1 like

Die afleesbaarheid is geen issue omdat je toch noet even snel kijkt hoe laat het is omdat je ogen vastgehouden worden door die geweldige plaat.

Heb je nog getwijfeld tussen de Mitsukoshi plaat en de 35th anniversary dial waarop je keuze is gevallen?

1 like

Klopt … :wink:

Deze plaat heeft toch mijn voorkeur. Die ene regel tekst in het rood geeft 'm net wat extra’s vind ik. Maar allebei prachtig!

1 like

Dat beetje kleur doet veel vindk! Prachtige mod :blush:

1 like

Ik heb ervoor gekozen om de Mitsukoshi te doen omdat de Apollo 11 35th anniversary, tegen enorme bedragen dat wel, nog verkrijgbaar was toen ik de mod deed… een originele Mitsukoshi, één van de 300,… heb ik eigenlijk nog nooit gezien. De ene rode regel, het heeft wel iets heel aantrekkelijks.

De plaat is trouwens in levenden lijve echt nog veel mooier dan op de plaatjes :heart_eyes:

2 likes

Prachtig zo, goed keuze hij is geweldig!

1 like

Zoooo… die is erg mooi geworden… jaloers :wink:

1 like

Leuk projectje. Zeer geslaagd, veel draagplezier! :slight_smile:

1 like

Prachtig hoor!

1 like

is eens wat anders dan zwart. Zeker meer dan geslaagd. Genieten maar!

1 like

Heel erg mooi geniet ervan :thumbsup:

1 like

Mooi geworden hoor.

1 like

Erg mooi, ben stiekem wel benieuwd naar de kosten van zo’n “ombouw”.

1 like

gave mod hoor, ziet er erg mooi uit!

1 like