Favoriete horloge ooit

Mijn all time favourite was de IWC Big pilot. Al heel lang.

Maar dat is heel langzaam verschoven naar een IWC Pilot chrono

Ik zal niet vertellen waarom en hoe dat komt want dat wordt hier niet zo gewaardeerd :smirk:

5 likes

Speedmaster Professional

2 likes

Ik heb er twee, nl de Omega Seamaster ‘Peter Blake’

En de Rolex Freccione

Voor mij 2 iconen toen ik jong was.

3 likes

Eens. Die van mij ook, letterlijk…

1 like

image

Plaatje van internet…hopelijk gaat deze klasbak snel in het echt om mijn pols heen… morgen een bezoekje gepland bij SC.

7 likes

Unbeatable and lots of bang for buck!

6 likes

Prachtig!!

Spannend! Ik wil een NA topic zien als het zover is.

1 like

Mooiste ontwerp , de Navitimer

Beste ontwerp, de Explorer

Meest pure horloge, gewoon om de tijd snel af te lezen en niks meer dan dat, Skyracer

8 likes

Ik ben al aan het schrijven. Het wordt een verhaal waard inderdaad… :slight_smile:

1 like

Als ik nu zou moeten kiezen vind ik deze Frederique Constant Healey waanzinnig mooi!

Maar als generatie genoot van @anon59672990EV loopt bij zijn foto mij het water ook de mond uit :drooling_face: wat een briljant horloge was dat

2 likes

Lange Zeitwerk. Wit goud.

1 like

Rostropovich heeft toch geen celloconcert geschreven? Wel gespeeld, maar dan van andere componisten.

2 likes

Deze:

:sunglasses::wink::slightly_smiling_face:

1 like

Hee, een oplettende burger: Ja, ik was “Haydn’s cello…etc etc, in de uitvoering van Rostropovich” vergeten te schrijven. :slight_smile:

2 likes

Voor mij een perfecte maat, basic, robuust, cockpit look, goede WR, lume, goed afleesbaar
Niet blingy, want een klap op je pet voor een stapeltje K’s om de pols lijkt me geen pretje.
Leuk detail de date staat mooi horizontaal!
Hierdoor voor mij totaal niet storend en de rode sec maakt het helemaal af.

Deze Sinn kan dus altijd en overal :+1:

Sinn 556 A Red Second

6 likes

Bij mij toch wel deze:

Rolex daydate 118238 met zwarte plaat. Geeft me van al mijn horloges het meest een speciaal gevoel bij het dragen.
Zou ook niets mooiers weten voor mij als eventuele vervanger hier voor.

5 likes

Twee mag ook wel toch? Als ik de loterij win ééntje links en één rechts om de pols en ik ben helemaal de man :grin:

7 likes

1 like

Makkelijk! De Omega Speedmaster Professional Moonwatch. Het beste, meest iconische en legendarische horloge ooit. De rest leeft in de schaduw van de Speedmaster…

3 likes