Ik zou het waarderen als er serieus gereageerd wordt …
Ik bied 25€
Jonah,
Er zijn veel neppers in omloop zoals je vast wel weet. Als je echt geholpen wil worden is het toch niet zo moeilijk om met grotere en duidelijkere foto’s te komen???
Groeten.
Oh je koop ke leven ?
We zijn serieus, maar een fugazi wordt hier niet echt gewaardeerd, je bent niet de eerste die met zo’n verhaal komt, meestal zijn de erfenisverhalen wel in de meerderheid. 
Ja ik snap het . Ik zou het ook niet geloven . Stel dat er
echt iemand is geïnteresseerd , dan neem ik je mee naar citroen en schaap( grote juwelier).
Wat is dat nou voor een belachelijke reactie waarmee je jezelf alleen maar ongeloofwaardiger maakt??
Een linkje naar een echte zegt toch niets over jouw horloge of wel?
Als het je teveel moeite is moet je vooral je geluk ergens anders gaan zoeken. Jij vraagt ons advies en dus onze tijd, als je te lui bent om zelf moeite te doen, kun je beter vragen of je topic verwijderd kan worden…
Je hoeft hier niet te zeggen dat S&C groot is, ik kom er al toen jij nog geboren moest worden, man ik word oud…time flies… 
Ja dat was de verkeerde …
De goede
Die advertentietitel is ook ronduit belachelijk slecht.
Gewoon iemand anders de advertentie laten maken. Ik vraag me ook a of S&C een jongen van 15 met kapotte Panerai serieus neemt.
Wat nou ‘de goede’???
Deze foto’s zijn toch net zo klein… Is het zo moeilijk?
K was er met me vader . Als je het niet gelooft jouw probleem .
Daar nemen mensen die klasse uitstralen serieus , in tegenstelling tot anderen …
Mijn insteek was niet om goede foto’s te laten zien, maar om een juwelier te krijgen die hem wilt opkopen . Voor u reageert lees het beter door graag…
Jonah1998 Schreef:
Daar nemen mensen die klasse uitstralen serieus ,
(:D(:D(:D(:D(:D(:D(:D(
:+
Ja, mensen nemen jou hier echt nog heel serieus…
Vraag een euro aan je vader en ga met een grijper op de kermis een andere halen!
Ik weet niet wie van jullie zo op Markyplaats loopt te klieren , maar ik zou het apresjeren als het stopt.
m’n chips is op!
Hoor je het eens van een ander Bert, ik heb klasse!
En net als bij de mac zeggen ze u tegen me!