Ff voorstellen

Zoiets misschien?

4 likes

Welkom!

Welkom, de FC vind ik heel mooi, of lijk sommigen hier zeggen de Tissot Gentleman powermatic 80 silicium en heb je nog sollen over voor de volgende aankoop :wink:

Welcome :+1:

Welkom.
De FC staat ook op mijn lijstje. Een erg mooie klok. Schoonheid in zijn eenvoud en super afgewerkt en voor dat geld ook nog COSC gecertificeerd (al weet ik niet of dat nu zo belangrijk is…). Zul je geen miskoop aan doen.

Welkom,

De Oris zou mijn voorkeur hebben maar wellicht omdat ik er laatst zelf eentje heb gekocht en de afwerking en kwaliteit geweldig vind.
Een Longines heb ik gehad maar hoef ik nooit meer. Ik vind de stalen banden niet prettig, ze hebben namelijk geen fijn afstelling waardoor deze bij mij altijd te los of te straks zitten.

Succes met je keuze en laat hem vooral hier op het forum ergens zien als je een nieuw horloge hebt.

Welkom! Succes met de zoektocht en laat ons vooral weten (zien) wat het geworden is.

Welkom en succes.

Welkom, Mario!

Die FC is een mooi exemplaar hoor!

welcome-smileys

Welkom op HF Mario, die Longines Flagship is wel erg mooi, veel plezier hier gewenst!

Welkom, welkom en alvast veel plezier met de voorpret van de keuze. Het horloge eenmaal gekozen en gekocht, alvast veel succes met het behouden ervan. :smiley::+1:

De highlife voor mij !

Welkom hier en ik voeg me bij @SJvL .
De Maurice Lacroix Aikon is een topper in de prijsklasse, voor rond de 1200 prima te krijgen.
Zelf heb ik een half jaar de 42mm met grijze wijzerplaat en rosé indexen in bezit gehad.

1 like

Welkom!

Bedankt voor het warme welkom van iedereen. Alle opties die voorbij zijn gekomen goed bekijken en inlezen. Ik heb al wat vragen maar dat komt wel.

Welkom!

Mocht je je wensen nog verder willen fine tunen, dan kan t EHBO lijstje je misschien helpen, zodat we gerichtere suggesties kunnen doen Aankoopsuggesties (EHBO)

1 like

Welkom :+1:

Welkom op het forum, Mario

welkom en veel leesplezier :+1: