Ff voorstellen

Welkom.

Hoi Bottero en RonnieB
Je hebt daarin gelijk maar misschien heb ik iets uitgekozen waarvan het binnenwerk kwalitatief minder is terwijl er betere zijn in dezelfde prijsklasse.
Er zijn geen merken die ik niet perse niet wil.
Het is een hoop geld dus ik graag iets wat goed is en 30 jaar mee kan.

2 likes

Welkom en die seiko is zeker een goede optie. Anders de tissot 80 powermatic blue? Ook een topper.

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

Welkom :+1:

Succes met de jacht.

Enjoy

WelkomšŸ™‚

Welkom en veel leesplezier op dit forum!

Succes met je keuze voor je nieuwe horloge!

Snap ik, logisch hoor! Maar voor dat budget is er volgens mij geen ā€˜kwalitatief uitermate teleurstellendā€™-horloge te vinden. De kwaliteitsverschillen - die er heus wel zijn - betreffen m.i. een beetje gerommel in de marge. Misschien dan nog een afweging maken tav de vraag of je voor onderhoud bij een willekeurige horlogemaker terecht zou kunnen of verplicht voor veel ā‚¬ het horloge op te moeten sturen naar speciaal daartoe uitverkoren adresjes.
In ieder geval heel veel plezier en succes gewenst met je zoektocht :ok_hand:

1 like

Welkom! Ik zou persoonlijk voor de Oris gaan, echt prachtige horloges.

Welkom en veel plezier hier!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op het forum!! @Timo9 bedankt voor het mooie vergelijk :wink: .

1 like

Welkom

Welkom

Welkom!:+1:

Welkom! Dat zijn beide mooie horloges. Wijzerplaat van de bovenste spreekt mij minder aan met het globe-reliƫf. De genoemde ideeƫn zien er ook goed uit. Succes met je zoektocht.

Welkom op t forum. Ondanks dat ik een groot fan ben van Longines, vind ik dit model niet mooi. De Frederique Constant vind ik echt heel mooi met de gedetailleerde wijzerplaat, en het is een Chronometer uurwerk, wat een dikke plus is. Mijn ervaring is dat de afwerking heel goed is van FC, dus uit die twee modellen zou ik die adviseren. Als je Longines leuker vindt als merk, zou je eens naar de Conquest of Conquest Classic series moeten kijken.

1 like

Welkom, Mario en nog veel plezier op ons forum.

Welkom!

Heb je deze al gezien?
Tissot Gentleman

1 like