Field watch only

Haha :grin:

Have a great time man! :+1:

Foto van vorig jaar, maar toch ook bedankt. :+1:

1 like

Dan kan een ban opleveren, dat weet je he? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat denk ik wel. De eerste Explorer ging naar de mount everest :sunglasses::+1:

1 like

Hmmm, milsubs en comex subs en dwellers zijn (in het verleden) toch ook “praktisch ingezet.”

Nee hoor, …

5 likes

Duur is inderdaad een relatief begrip. Wat voor de een duur is kan voor de andere wisselgeld zijn. Ik denk dat een Explorer I zeker een field watch is zeker gezien zijn geschiedenis.
Een Explorer I is een field watch net zoals een Bentley Bentayga of Rolls-Royce Cullinan een SUV/terrein auto is. Alle drie zullen waarschijnlijk niet zo gebruikt worden maar in essentie zijn ze het wel :slightly_smiling_face:

1 like


Tja, is de Damasko een typische fieldwatch? Misschien niet. Maar met zijn goede lume, niet kapot te krijgen kast, 100 meter waterdicht en goed afleesbare wijzerplaat is dit een prima horloge voor tijdens het buiten spelen!

6 likes

Hamilton MIL W 46374B

5 likes

2 likes

3 likes

Er zit een kompas op,telt het dan??

1 like

Inderdaad van Ide geweest en daarvoor van een ander forumlid, maar geen handwinder. Het is een ETA 2824 uurwerkje. :slightly_smiling_face:

3 likes

De gemiddelde infanterist krijgt ze niet bij bakken uitgeleverd. Ik vermoed dat toen mijn broer dertien jaar bij de cavalerie dienst deed, hij er geen enorme bakken subs tegenkwam als LVT-tje.

Nee zeg 48 :stuck_out_tongue_closed_eyes:deze is gelukkig 42 mm.

1 like

5 likes

Citizen PMD56

Imgur
10 likes

Welk type is dit? Ben al langer op zoek naar deze wijzerplaat

De mijne bedoel je? Citizen Promaster PMD56-2951. Het is een JDM-model, alleen uit Japan te krijgen.