Field watch only

Ja, dit is toch ongeveer de meest functioneel en esthetisch geslaagde, complete moderne incarnatie van de traditionele field watch die ik de laatste tijd gezien heb.

2 likes

Dit blijft een echte Fieldwatch.
Ook de vintage modellen van Vertex vind ik gaaf, maar deze uitvoering maakt het net wat makkelijker draagbaar door zijn 100m waterdichtheid en de superluminova.
Ze zijn wel prijzig, maar mocht je bij defensie werken dan geeft Vertex je 15% korting :military_helmet:.

1 like

13 likes

Dat ziet er ook prima uit :+1:t2:

1 like

10 likes

Van 81 tot 92 bij Defensie gewerkt dus dat zou nu niet meer van toepassing zijn :upside_down_face:

1 like

Wouwie!!

1 like

15 likes

Ik had nog een BoR band over. Staat best wel goed vind ik.

8 likes

17 likes

10 likes

11 likes

Goede morgen.

9 likes

19 likes

Het leeft niet echt hè, die Field watches? Toch wel jammer.

1 like

Zeker jammer vindt dit naast de wel bekende duikers toch wel echt stoere horloges.

1 like

Super polyvalent ook vind ik.
Ik heb eentje die ervoor kan doorgaan, maar ga niet dagelijks foto’s van het ding posten hier. Ik spendeer zo al te veel tijd op HF.

2 likes

Hoho net toevallig de mijne op leer gezet.

16 likes

Kan mijn Hanowa Grenadier ook doorgaan voor field watch? Ik hoop het maar. Hanowa heeft nog geen eigen draadje en hij wil graag ergens bij horen.
Ik heb nu 9 horloges. 8 Casio’s en deze. Deze dreigt wel een beetje mijn favoriet te worden. Misschien op een Nato nog mooier maar ik hou dingen graag origineel.

Anders maak ik zelf wel een Hanowa only draadje.

5 likes