Is het een diy watchmaking kit?
Spinnaker?
Geen v bovenstaande.
Oef, n DIY kit had heel goed gekund! Was mijn 3e of 4e idee voor n Fiffer een paar jaar terug, maar nooit op n leuke set gekomen. Bovendien vrees ik dat kans op stuk gaan groot is.
Wolbrook ?
Lijkt me super leuk. Maar wel lastig doorgeven dan ![]()
Erebus want ja, just one more watch…
Of een Traska?
Een Nezumi! (Of toch Frans en een Baltic of Yema…)
Citizen?
Omdat hij niet gereed is dacht ik dat het na het in mekaar zetten de Fiffer ging worden.
Of je schrijft goed in raadsels dat het model nog op de markt gelanceerd moet worden, maar ik denk nu dat het een horloge uit je huidige collectie is welk bij een horlogemaker oid ligt.
Dat denk ik niet, want:
Ik denk dat je misschien gelijk hebt dat hij nog moet uitkomen, of dat hij nog geleverd moet worden oid ![]()
Mijn gokje voor vandaag: een Dennison Natural Stone Lapis Lazuli In Steel?
De hint en mijn antwoord bijten elkaar niet.
Als het horloge lang en/ of kort geleden nieuw is gekocht, is het geen 2e hands.
Winnen wil ik de prijs niet daar ik veel te bang ben het horloge te beschadigen, anders had ik gaan zoeken wat @marnixmoed in de collectie had en er een merk/model bij vermeld.
Eventueel afspreken in een duistere lunchroom om het horloge even te passen in aanwezigheid van, ben ik wel genegen toe.
Oris Big Crown Pointer Date Bullseye.
T merk is nog steeds niet genoemd.
En n horloge is imho al 2e hands als ie ook maar 1 seconde n andere eigenaar heeft gehad. Hij kan dan natuurlijk nog in nieuwstaat of zgan zijn. Hoewel sommigen zgan wel heel erg ruim nemen ![]()
Maar hij komt dus nieuw bij de producent vandaan.
Timex?
Casio!
Movado?
Tijd voor een Aevig!
Een nieuwe brunmontagne ?