Weinig sneeuw hier om te smelten. Maar speciaal voor jou, toch nog een sneeuwbeelden met smeltwaterval gevonden
En nog een fotootje erbij met de Admiraal (anders is het off-topic;-)
Weinig sneeuw hier om te smelten. Maar speciaal voor jou, toch nog een sneeuwbeelden met smeltwaterval gevonden
En nog een fotootje erbij met de Admiraal (anders is het off-topic;-)
Wow, mooie reis man ![]()
Jammer dat je alleen niet in n andere tijdzone zit en weinig hebt aan de GMT functie ![]()
Leuk om n Fiffer op zoveel verschillende mooie plekken te zien shinen ![]()
Zojuist deze mogen ontvangen van @EddieC
Ik moet alweer naar het werk maar morgen ochtend ga ik er even voor zitten. Maar de eerste indruk is dat het een heel cool horloge is. ![]()
De Admiraal is inmiddels aangekomen bij zijn volgende haven. Tijd voor een kleine nabeschouwing van wat deze ervaring heeft bijgebracht
@marnixmoed nogmaals dank voor deze leuke ervaring!
Bijzonder leuk om te zien dat je er zoveel inzichten door hebt gekregen en er zelfs n NATO bandje naar je onderweg is.
Nu nog n automaat en n duiker ![]()
Overigens zijn de 2 originele Revelot banden v silicone rubber. Ze trekken ook makkelijker stof aan dan normale rubberen banden.
Gisteren is de Revelot fiffer aangekomen in de mooie Achterhoek.
De eerst indruk is dat je een flink horloge in handen hebt. De wijzerplaat vind ik erg mooi en de dasmascus kast heel bijzonder. Of ik dat over twee weken nog steeds mooi vind betwijfel ik. Ook daarom een mooi concept de fiffer.
Hierbij het overzicht van het hele pakket:
Tijdspraak, dank voor het versturen en de toevoeging.
Marnixmoed, dank voor het mogelijk maken van de fiffer.
De midterms. Halverwege de twee weken draagt de Revelot comfortabel. De siliconenband vind ik prettig maar is wel een echte stofmagneet. De wijzerplaat schittert mooi in de zon. Nog een paar dagen….
De afgelopen anderhalve week heb ik de Revelot heel regelmatig om de pols gehad. Ondanks dat het een flinke “klont” is vind ik hem niet heel lomp dragen.
De damascus kast vond ik leuk maar samen met het vele wit maakt dit het horloge wel heel druk zodat ik er na anderhalve week ook wel klaar mee ben.
De meteoriet wijzerplaat vind ik wel erg tof, mooi hoe die schittert in de zon! Een meteoriet wijzerplaat zal er dus nog wel komen in de collectie.
De dikke siliconenband draagt erg prettig. De dikte vind ik ook wel nodig. Een nato band vind ik te plat lijken bij dit horloge. Nadeel is dan weer wel dat deze siliconenband heel veel stof vangt.
Kortom is het horloge voor mij een nee maar wel weer een mooie ervaring.
Vandaag is de Revelot begonnen aan zijn reis naar de volgende.
@marnixmoed heel hartelijk dank voor het mogelijk maken van deze fiffer.
marnixmoed
2 Bram95
3 R_B
4 Cav
5 Knoopje413
6 xfactory
7 Robinj
8 Kouco
9 H-Dirk
10 EddieC ![]()
11 Tijdspraak
12 Roland1982
13 Boer96
14 wimm5
15 watches4life
16 Plees
17 Gipie
18 Bottero
19 Berend
20 Horlogista
21 Toine8
22 Windhund
23 jos
24 Dinand
25 Phoenix.bas
26. Spierbundel
27. D91
Gisteren de uitgebreide doos ontvangen van @Roland1982 . Alles super netjes verpakt, hartelijk dank daarvoor.
Eerste indruk: wauw, wat een knoepert! Vandaag de hele dag om gehad, draagt nog verrassend comfortabel.
Later een uitgebreide review!