Fiffer 2026: Revelot Admiral GMT Damascus Meteorite

Weinig sneeuw hier om te smelten. Maar speciaal voor jou, toch nog een sneeuwbeelden met smeltwaterval gevonden

En nog een fotootje erbij met de Admiraal (anders is het off-topic;-)

5 likes

Wow, mooie reis man :star_struck:

Jammer dat je alleen niet in n andere tijdzone zit en weinig hebt aan de GMT functie :wink:

3 likes

Uitzicht op het Karwendel gebergte

8 likes

Leuk om n Fiffer op zoveel verschillende mooie plekken te zien shinen :star_struck:

3 likes

Zojuist deze mogen ontvangen van @EddieC
Ik moet alweer naar het werk maar morgen ochtend ga ik er even voor zitten. Maar de eerste indruk is dat het een heel cool horloge is. :sunglasses:

7 likes

De Admiraal is inmiddels aangekomen bij zijn volgende haven. Tijd voor een kleine nabeschouwing van wat deze ervaring heeft bijgebracht

• Een nieuwe beleving: duikers zijn leuk
  • Een kruipende secondewijzer van een automaat heeft zo zijn charme (ik was vooral van de kwarts)
  • Een NATO draagt voor mij het meest comfortabel, meer dan het ook meegeleverde rubber en leer (ik was tot nu toe vooral van de stalen banden). Inmiddels ook een NATO besteld voor een eigen horloge.
  • De Admiraal ziet er in het echt veel aantrekkelijker uit dan op de foto is vast te leggen. Vooral de wijzerplaat blinkt uit (letterlijk en figuurlijk)

@marnixmoed nogmaals dank voor deze leuke ervaring!

8 likes

Bijzonder leuk om te zien dat je er zoveel inzichten door hebt gekregen en er zelfs n NATO bandje naar je onderweg is.

Nu nog n automaat en n duiker :wink:

Overigens zijn de 2 originele Revelot banden v silicone rubber. Ze trekken ook makkelijker stof aan dan normale rubberen banden.

1 like