Fiffer 2027: Surprise

Ik vind het wel een tof idee, echt de basale data en verder een blind date.

Afmetingen (diameter, L2L, dikte)
Type uurwerk
Type horloge
Prijsklasse

En dan ben je een heel eind denk ik.

2 likes

Ik hou wel van een goede verassing dus wat het ook moge zijn, ik wil het graag ervaren

Marnixmoed
Phoenix.bas
Tonnieb
Plees
Tijdspraak
Beyns1
JoBe
Watches4life

2 likes

Fiffer 2027 - the blind editions

Marnixmoed
Phoenix.bas
Tonnieb
Plees
Tijdspraak
Beyns1
JoBe
Watches4life
Cav

2 likes

Hahaha.

Marnixmoed
Phoenix.bas
Tonnieb
Plees
Tijdspraak
Beyns1
JoBe
Watches4life
Cav
pasd

Oke ik doe mee :wink:

3 likes

Ik doe ook mee! Ik ben benieuwd :ok_hand:t2:

Marnixmoed
Phoenix.bas
Tonnieb
Plees
Tijdspraak
Beyns1
JoBe
Watches4life
Cav
pasd
Sebastiaan

1 like

43 mm? No go area.

1 like

Net zo benieuwd naar deze als alle voorgaande fiffers! Ik doe mee! :slightly_smiling_face:

Marnixmoed
Phoenix.bas
Tonnieb
Plees
Tijdspraak
Beyns1
JoBe
Watches4life
Cav
pasd
Sebastiaan
Xfactory

1 like

T is geen diver, maar er zijn al 3 duikers als Fiffer beschikbaar, waaronder de 1e en meest recente Fiffer.

2 likes

Leuk idee, een blinde fiffer. Maar wel lastig raden zo :sunglasses: hmmm… is het een… horloge met ceramische kast?

ps: cijfertjes mee kopiëren mensen… :wink:

1. Marnixmoed
  2. Phoenix.bas
  3. Tonnieb
  4. Plees
  5. Tijdspraak
  6. Beyns1
  7. JoBe
  8. Watches4life
  9. Cav
  10. pasd
  11. Sebastiaan
  12. Xfactory
  13. R_B
2 likes

Interessant idee. Het zou wel heeeeel bijzonder zijn om je ervaring bij deze te delen, zonder t te verklappen…

Maar wel leuk dat de verrassing des te groter is. Vooral omdat t zo n apart horloge is op 3 aspecten. Echt n horloge om een gezien/ervaren te hebben.

Ik ga er nog over nadenken, want nogmaals ik vind t wel n leuke suggestie en n afwisseling v wat we normaal gesproken doen.

2 likes

Ik snap je. T is ook geen horloge wat ik normaal zou dragen. Maar de complicaties en uitvoering zijn imho echt iets om eens ervaringen te hebben.

2 likes

Nop

2 likes

Of om tijdelijk t verrassings element erin te houden. Bijvoorbeeld als iedereen aan de beurt is geweest en na een poos geen nieuwe aanmeldingen meer zijn geweest, pas te verklappen wat t is?

1 like

Mogen we wel tussentijds de actuele goudwaarde doorgeven?

:shushing_face:

2 likes

Jump hour?

1 like

Ik denk om em als surprise Fiffer in te gaan zetten, dus details ga ik niet meer verklappen.

Kan wel zeggen dat ie niet v massief goud is, dus zorgen voor omsmelten vanwege de huidige hoge goudprijs hoef je je niet te maken :wink:

En t is geen jump hour.

4 likes

ps:

1. Marnixmoed
  2. Phoenix.bas
  3. Tonnieb
  4. Plees
  5. Tijdspraak
  6. Beyns1
  7. JoBe
  8. Watches4life
  9. Cav
  10. pasd
  11. Sebastiaan
  12. Xfactory
  13. R_B
  14. LastGentlemen :tophat:
1 like

Kunnen we dan wel wat basale data krijgen? Afmetingen, type uurwerk, type band, soort horloge? Zodat mensen wel iets van info hebben om in te schatten of er echt interesse is.

1 like

:arrow_down:

En verder krijgt ie: wel of geen datum, glas met of zonder loep, met wijzers, met band, met sluiting, met mechanisch of quartz uurwerk. :clown_face:

1 like

Moet je nog maar afwachten dus. Wellicht is het een zonnewijzer :laughing:

3 likes