Gaaf! Heb al een heel aantal fiffers mogen proberen en ben heel erg benieuwd naar deze Italiaan! Daar hebben de Mannen van de Tijd ook een (meer dan een) beetje schuld aan trouwens
Heel toffe actie maar ik laat deze liever kennis maken aan de mannen en vrouwen die nog nooit een 1521 om de pols hebben gedragen.
Zelf nu al 5x een 1521 gehad en deze kastvorm is
Leuk initiatief, ben zeer benieuwd!
Het duurt nog even en dat is wellicht ook goed voor de portemonnee, maar dan zullen @PaulHW en ik hem graag nader bekijken
O wauw, binnen een dag 33 mensen op de lijst. Dus volgeboekt tot ergens maart april 2027.
Top initiatief.
Ik vind hem prachtig, maar twijfel al heel lang. 42mm is voor het mooie net te groot voor mij. Dat ze vaak met enthousiasme worden verwelkomt, gezien de NA topics, maar ook heel regelmatig weer te koop worden gezet, laat mij erg twijfelen.
Super leuk initiatief weer! Ik heb toevallig vandaag mijn full lume om. Een tweede full lume duiker is echt overkill dus ik sla deze over. Wat ik wel gaaf vind aan de Squale is de witte wijzerplaat.
Dan moet je jezelf gewoon op de lijst zetten en daarna even vergeten. Des te leuker is het als je hem over anderhalf jaar plotseling krijgt. Gewoon lekker proberen. Want die 42mm is in werkelijkheid echt meer een 40mm.
Ja gaaf he zijn die full-lume dials! Deze Squale is inderdaad nog net even wat bijzonderder door die witte dial, die in het donker groen/blauw wordt. En dan met die diepzwart-gelakte wijzers maakt het hem wel af hoor. Eigenlijk moet je jezelf gewoon op de lijst zetten. Om hem naast je NY0040-50 te houden.
Loop ik zojuist de deur uit, ligt er een pakketje in mijn portiek (aangtekend verzenden, waar doen we het voor?)
Opengemaakt en daar lag Sneeuwitje. Ben al ruim bekend met de 1521 kast maar een full lume horloge had ik nooit eerder. Leuke frisse verschijning en mijn vrouw vroeg meteen waarom deze aktie niet in de zomer begonnen is .
Nu twee weekjes dragen, ik houd jullie op de hoogte! @Petteflet, waar zijn die vellen plastic voor?