Het is natuurlijk nog even de vraag waar de 1521 Fiffer 19 november is aan beland… maar diegene moet toch zeker wel acte de présence geven op de Squale x Doxa x HGP “GTG 2025”.
De kans is vrij groot dat hij dan (tijdelijk) in mijn bezit is, ik kan de afgesproken datum helaas niet aanwezig zijn, al had ik dat graag gewild. Uiteraard ben ik wel bereid te schuiven of af te stemmen met diegene voor/na mij, zodat het horloge op de GTG aanwezig is.
Aaah… jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Ik heb al een tijdje met een schuin oog naar Squale gekeken en sinds mijn heerlijke ervaring met Tag serieus werk gemaakt van het verdiepen in dit merk.
Laat ik afgelopen week nu deze (full lume) bekeken hebben en moet toegeven dat ik toch best onder de indruk was. Had 'm graag geprobeerd maar als ik de lijst zo bekijk ben ik in 2027 aan de beurt.
Afijn… niks aan te doen. Ik ga komende week op pad en proberen deze te scoren, mits ik er één op de kop kan tikken voor een net prijsje. Misschien hier op HF iemand die er één heeft en afscheid wenst te nemen ??
Anders maar een nieuwe. Dit merk gaat de box vanaf nu mede opvullen
Ik ga dit topic wel volgen en eens voelen hoe het er in de wereld van Squale uitziet. ontzettend mooi initiatief en alle (toekomstige) dragers wens ik veel plezier.
Is het vanwege het grote animo misschien een idee om de draagtijd van 2 weken naar 1 week te reduceren? Vind het namelijk jammer om te lezen dat mensen afhaken omdat de wachttijd enorm is opgelopen.