Zojuist de Squale Fiffer ontvangen. Voor mij is de 1521 natuurlijk al bekend terrein. Zodra ik 'm omdoe, voelt dat weer als thuiskomen. Het horloge lijkt gemaakt voor mijn pols. Nu even lekker genieten van deze leuke en bijzondere 1521, met een ijskoud Hertogje.
Nou, de Squale Fiffer is door naar de volgende liefhebber, @Mauss08 . Ja, ik weet het, eigenlijk zou nu @Tijdspraak aan de beurt zijn. Maar met de aankomende GTG, was het planningstechnisch toch handiger als de daaropvolgende 'm nu eerst krijgt.
Met veel plezier elke dag gedragen. Maar voor mij natuurlijk niet helemaal nieuw en/of verrassend. Dank aan de mede-sponsoren en natuurlijk organisator @Petteflet !
Even een update!
Daar istie dan, de Squale fiffer😎 doordat TagEd zo vriendelijk was om hem eerder mijn kant op te sturen zit hij nu al om de pols.
Wat een genot, de kast valt helemaal weg op de pols en die 42mm draagt echt wel kleiner. Ik denk dat ik nu al om ben en ook op jacht ga naar een exemplaar😅
Hierbij een plaatje, uiteraard volgen er nog meer fotos en updates, want daar zijn jullie gek op natuurlijk!
Precies dit hoop ik ook te ervaren! Ik heb al zo vaak naar een 1521 zitten kijken en toen vorige die schitterende cascaderende zon (ofzo) van @daffie te koop stond heb ik enorm getwijfeld, maar heb met mezelf afgesproken om deze fiffer even af te wachten, nog maar een week of 12 geduld
Het klopt wel wat iedereen zegt, hij draagt gewoon verrassend goed! Het unieke case design is leuk, hij voelt heel solide en degelijk aan.
Ik heb ook al een paar keer op het punt gestaan er 1 te kopen als daily/beater, maar door deze fiffer heb ik me in kunnen houden al die tijd en wilde ik hem ook eerst ervaren😜
Nu zit ik alleen met het dilemma, ga ik voor de militaire brushed of polished😂 of toch voor een marina militaire, zoveel keus in het squale aanbod
Mijn 2 weekjes met de Squale zitten erop helaas! Non stop heb ik hem gedragen, verder nog nooit ervaring gehad met de 1521 en ik ben aangenaam verrast!
Dit horloge draagt zo heerlijk, de lugs vallen mooi rondom de pols en vaak heb ik het horloge niet eens meer gevoeld halverwege de dag. Dat zegt genoeg lijkt me😉
De full lume wijzerplaat is een leuke toevoeging, maar dit zou niet mijn voorkeur hebben als ik zelf een 1521 ga aanschaffen, want ja ik ben om, ik ga op jacht naar een exemplaar😋
Daarom wil ik de mannen bedanken die dit mogelijk gemaakt hebben, dit is een mooi concept wat mij nu duidelijkheid heeft gegeven, zonder meteen een (mis)koop te doen!
Hij gaat nu door naar @Tijdspraak , ik wens hem er net zoveel plezier mee! En de rest vd leden op de lijst ook uiteraard.
Erg leuk om te lezen! Mooi dat hij je zo goed is bevallen. En tof om te lezen dat we je binnenkort kunnen verwelkomen in de Squale-kroeg. Succes met de zoektocht naar een mooie 1521.
Die moet nog gaan beginnen
de militaire blasted met updated bezel trekt me het meest, alleen even kijken waar ik hem ergens irl kan zien/passen, tips zijn welkom.
Volgens mij faseren de mannen van Q nieuwe Squales uit dus die hebben hem denk ik niet. Dan wellicht ‘van de Willigen’ in Den Haag, serious watches in Friesland of AWCo in Amsterdam. Die laatste lijkt wel een militaire blasted te hebben op voorraad:
Of tijd vrij maken de 19e dan is er vast iemand met een blasted militaire aanwezig