Fijne Feestdagen Gewenst Aan Iedereen.

Ah, chinezen bij de Chinees. Je kunt me nauwelijks een groter plezier doen. Brandertjes. Papieren tafelkleed. Tafeltje vol. Heerlijk!

4 likes

Nu ik erover nadenk. Misschien wel het ultieme etentje in 2020. Chinezen met @HanDavinci, @Fate_Amenable_To_Change en jou. Iets zegt me dat dat goed is.

4 likes

Dat klinkt geweldig, ik ben erbij als ik kan!

Een kat met stoofpeertjes eet ik ook wel, dat hoeft niet per se konijn te zijn.

4 likes

Dat lijkt me een uitstekend idee. Wel je vrouw thuis laten, want als Han eenmaal aan de IPA zit weet je nooit hoe zo’n avond loopt. :upside_down_face:

4 likes

Jaja…nu Fate nog en de rijsttafel is compleet.

3 likes

Oja jullie wonen in het oosten, al die diversiteit in culturen niet gewend natuurlijk :rofl:

2 likes

Wij komen in Arnhem en Enschede onderweg naar de supermarkt al zestien verschillende nationaliteiten tegen. Geen zorgen. :sunglasses:

2 likes

Ook groeten van haar, I.

1 like

Als ze na het eten de koffie krijgt giet dan er even stiekem een scheutje cognac bij en doe haar de groeten van me als ze de eerste slok neemt. :wink:

1 like

3 likes

Dat moet je @SwedishChef eens vragen. Die heb ik na wat kleurrijke anecdotes bij een vietnamees restaurant nooit meer in levenden lijve gezien. Sound off like you got a pair, zal ik maar zeggen.

Maar ik ben van de partij. :slight_smile:

3 likes

1 like

IMG_20191224_204637

1 like

1 like

Dat heeft meer met de planningvaardigheden te maken.

*Edit; 9 februari was de laatste waarbij 75% afhaakte…

2 likes

Geef toe. Het was wel een ijzersterk verhaal.

1 like

IJzersterk is niet het juiste woord.

2 likes

:joy:

Twents, Achterhoeks en Hollands telt niet :stuck_out_tongue:

2 likes

Ho ho, als West-Overijsselaar voel ik me nu op een vreemde manier in de kou gezet.

2 likes

Met die Zuiderzeewind daar bij jou in de polder is het sowieso nogal frisjes.

2 likes