Gisteren op Netflix de zeer leuke film "Stranger than fiction"
met Will Ferrell gekeken :
waarin een bijrol (en aan het eind zelfs een hoofdrol) voor zijn horloge is weggelegd. Zijn Timex :
heeft verschillende keren een actieve rol in de film en komt dus regelmatig in beeld. Het model wordt zo te zien niet meer gemaakt. Ik moet zeggen dat het er best een leuk ding uit ziet en Timex kennende zal hij niet duur geweest zijn.
waarin een bijrol (en aan het eind zelfs een
hoofdrol) voor zijn horloge is weggelegd. Zijn
Timex :
ik vind dat soort ana digi’s t leukst. in eerst oogopslag lijkt t n gewoon klokje met wijzers. maar stiekem zit er meer verscholen.
nou ja… nog leuker vind ik twincept-achtige display. erg futurisch vind ik zo n soort headsup display.
Ongetwijeld haast onmogelijk om dit horloge te herkennen, maar ik vind die leren band in combinatie met dit zakhorloge prachtig om te zien.
Robert Redford haalt deze uit zijn spijkerbroek in de film The Horse Whisperer.
ik heb dr geen screenshot v kunnen vinden. maar de vader droeg n horlige die even n movie still kreeg, maar waar alleen swiss made onderin stond. het leek haast wel alsof ze t merk eraf hadden gehaald, zo kaal leek de wijzerplaat.
Na vorig jaar een hoop moois gezien te hebben in de serie Mad Men, zat ik nu een vergelijkbare (nieuwe) serie op Netflix te kijken, genaamd Magic City.
Top serie waarin alles mooi is aangekleed inclusief de horloges natuurlijk!
Aflevering 6 van seizoen 2 is de hoofdrolspeler “Ike Evans” te zien met dit sublieme stukje kunst om de pols:
Zo had ik laatst de film The Deer Hunter gekeken. Opvallend veel Rolex en Seiko duikers te zien. En ja, allemaal vintage aangezien de film ook vintage is